Gå til innhold

Hva ville dere gjort og hvordan ville dere gitt beskjed i bhg om dette?

Anbefalte innlegg

I dag da jeg skulle hente barnet mitt i barnehagen, finner vi ikke jakken hans/hennes. Etter å ha letet en god stund sier jeg at det er antekeligvis noen som har tatt med seg feil jakke hjem. Dette nekter assistenten for og begynner å antyde at det er vi som ikke har hatt på barnet jakke. Jeg sier at vi ikke lar han/henne gå ut uten jakke og at jeg husker å ha hengt opp jakken i dag morges. Men assistenten insisterer på at barnet ikke har hatt jakken i dag noe jeg VET ikke er riktig!

Etterpå ser jeg at det henger en fleecedress på barnet mitt sin knagg som ikke tilhører oss og at hans/hennes fleecedress ikke er der!

Det har hent flere ganger når jeg har kommet for å hente barnet mitt at vi ikke finner skoene hans/hennes. Og at det har hengt skjerf på plassen som ikke tilhører han/henne. Føler jeg blir helt oppgitt!

Det kan da ikke være så vanskelig å henge klær og sette sko riktig på plass!!

Fortsetter under...

Jeg er assistent i barnehage, og synes det høres veldig rart ut at assistenten instisterte så mye på at dere ikke hadde hatt med jakke..Høres jo logisk ut at noen kanskje har tatt feil..

Ang klærne som henger på feil plass; i "garderobesituasjonen" kan det være litt hektisk og gå litt fort noen ganger, så noen ganger kommer nok noen klær på feil plasser.. Mye klær er ikke merka med navn, og det er mange som vil ha kontakt og hjelp når vi kler på og skal ut.. Det er ikke alltid man har tid til å gå over garderoben etterpå, for da prioriterer vi å være sammen med barna deres.. :o)

Ja det forstår jeg veldig godt. Jeg har jobbet i barnehage selv. Men jeg synes de er utrolig rotete i forhold til hva jeg tenker er greit. Tilfeller som skjer en gang i blandt er en ting, men når det er nesten hver eneste dag, blir det veldig frustrerende!

Synes ikke assistenten trengte å være så bastant, det er jo lov å være ydmyk også.

Ellers så hender det at klær og sko blir lagt feil ja, ikke så lett å holde orden på alt med mange barn og flere voksne.

Prøv å ta en dag i barnahagen selv, så skal du se hvor lett det er...

Tar det for gitt at du merker ditt barns klær siden du klager over at det har blitt hengt feil

det med at klær henger feil kan ha mange grunner:

-barna henger opp selv, og tar feil

-noen foreldre som har hentet fant en ting på benken og henger det opp der det ligger i god tro om at det er riktig eier

-når 18 barn eller hvor mange det er på din avdelig skal kle av seg på en gang blir det noen gannger hengt opp på feil plass

dette med at hun var så på at du tok feil burde hun ikke, er lett for noen å ta med seg feil hjem, ikke alle som både henter og leverer og da vet de ikke hva barnet hadde på seg når det kom. kan hende de har lik hjemme osv.

men så er det nå en gang slik at det kan hende at ting faktisk blir borte

Synes faktisk at det HI beskriver ikke er ok. Man kan ikke forsvare et slikt sted uten å ha vært der og sett situasjonen selv!

Det høres helt vilt ut

Om de oppfører seg slik ofte hadde jeg forhørt meg om hvordan de andre foreldrene opplever personalet.

Kjedelig med slike mennesker!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...