Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 hei jeg skjønner at det kan være skummellt å vise nicket sitt hvis man spår feil, men det er ikke lett for folk å vite om det er serriøse innlegg eller ikke...og det er heller ikke lett å vite om det er samme anonym som svarer! jeg vil derfor oppfordre dere til å vise nicket, og heller si at dere ikke er helt stødige spåere ennå.... Jeg blir ihvertfall veldig usikker på om det er serriøst eller tull! takk
magica fra tryll Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Ja, det er forvirrende-er enig i det. Spådde med nick her for en stund siden, men trykket fra de som vill bli spådd ble rett og slett så stort at jeg måtte ha en lang pause. Men nå er jeg liksom litt på gang igjen... Jeg er seriøs ihvertfall:) Stødig eller ikke, vet jeg ikke helt hehe....Da spår jeg herved med nick igjen.
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 så fint nå ble jeg glad! håper alle følger ditt eksempel!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 jeg forstår det veldig godt, men vil bare si min mening og... jeg synes ikke det gjør noe, om det er et nick eller står anonym, så vet jeg jo ikke hvem det er heller... (annet enn hvis jeg skulle ha blitt kjent med vedkommende)og hvis vedkommende vil være anonym så forstår jeg det, hvis jeg skulle forsøkt meg så ville kansje jeg å startet opp anonym(pga usikkerhet), hvis det er noen som ikke liker det så trenger de jo ikke å bli spådd av anonyme heller , men har full respekt for andres meninger, ville bare lufte min mening, så for min del , bare forsett dere anonyme, hvis det er noen som ikke vil bli spådd pga at det er anonym så lar de jo heller være, kan jo like godt være noen med et nick som heller ikke er seriøs, men stoler da på vedkommende jeg til annet blir bevist.. ja ja, var da voldsomt så diskutabel jeg sku ver idag hehe,,,, ha en flott dag alle sammen :-) :-) hilsen anonym :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå