Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 28. oktober 2009 naar dere er syke....
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Nei! 2 grunner til det: jeg har ikke noe der å gjøre når jeg er syk og synes det er dårlig gjort ovenfor kolleger og kundene som risikerer å bli smittet! Selvfølgelig gjelder dette hvis jeg er ordentlig syk. Er jeg bare litt tett i nesen så er det jo ikke noe problem da.
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2009 jeg tenkte paa iforhold til aa være kvalm i sv.skapet.
snuske♥2 Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 ja jeg går på jobb selv om jeg er kvalm (er jeg stort sett hver dag). Kaster opp på jobb daglig desverre.....veldig slitsomt så gleder meg til uke 12 da kvalmen forhåpentligvis gir seg!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 Det gjør ikke jeg, men det er ene og alene fordi jeg ikke bare kan springe på do for å spy.... Jeg er konduktør på tog og det ville liksom ikke tatt seg ut å spy på de reisende ;p Hehe, jeg var sykmeldt i forrige svangerskape jeg da.... Hadde jeg jobbet på kontor ville jeg reist, da har man jo som regel god tilgang på spyplasser, hehe.
Linda0905 Skrevet 29. oktober 2009 #7 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg drar ikke på jobb, men så er jo jeg konstant kvalm hele tiden og.. jobber i klesbutikk å slik jeg er nå ville jeg ikke klart å gjort noen god jobb mht kunder o.l. Har heller ikke mulighet til å sette meg ned å ta en liten pausen når det er på d verste.. å do er laaanngt unna.
GuttemammaX3 Skrevet 29. oktober 2009 #8 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg går i døgnturnus (barnevernsinstitusjon) og går ikke på jobb når jeg er kvalm. Er diagnostisert med hyperemesis i dette svangerskapet, samme som jeg var i forrige, og er sykemeldt så lenge jeg føler at jeg trenger det... Kunne ikke gjort tilnærmet god nok jobb uansett, så det er like godt å holde seg hjemme....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå