Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Æsj! Er 5 + 6 i dag og var til gyn. og UL i går. Men det var jo ingenting å se der, nesten! Ble skuffet, jeg. Vet at det er tidlig, men det står jo at det lille nurket skal være ml. 4 og 6 mm og at hjertet skal begynne å slå nå, derfor trodde og håpet jeg faktisk at det skulle gå an å se i alle fall NOE! Det eneste vi så var et rundt hulrom med en begynnende plommesekk. Han målte "det" til å være 4+4, og det stemmer jo bra, men POKKER, da, at man ikke kunne se noe mer enn bare det!!! Han betrygget meg med at neppe var slik at jeg hadde "mistet" det og at dette kun var restene, men likevel, liksom! Nå må jeg vente tre uker til ny UL, herrejemeni, det blir jo lett!!! Forrige gang var jeg på UL i uke 7 og da kunne man se "noe", var vel det jeg hadde gledet meg til og håpet på, æææææsj!!!!!!!

Noen som har opplevde noe lignende?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140884308-lite-%C3%A5-se-p%C3%A5-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat sånn var det når jeg var på UL 5+6. En tom plommesekk og ingenting mer. Men i dag på UL 8+1 banket det et lite hjerte og alt var i skjønneste orden. Superlykkelig. Det har vært to lange uker, men er så glad. Så det er nok bare at det er for tidlig. Vent i noen uker så skal du se:D

Annonse

Jeg var også på tidlig ul etter blødninger og da så jeg kun en tom foster sekk på 4 mm. Men på mandag var jeg på ul igjenn og der var en nydelig liten loppe med et galoperende hjerte:D

Nå er jeg 8+1 og super happy:D

Men kjipt er det å gå å vente på å få se noe:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...