Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.fertilityfriend.com/home/269385

sjønner ikke noe.. er ganske sikker på at eggløsningen var den dagen, og jeg er ganske sikker på at jeg får mensen 14 dager etter eggløsning. men kan jo ikke være sikker.

og i tilegg, jeg kan jo ikke være gravid når jeg hadde sex en uke før eggløsningen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Har du bare de fire målingene? Jeg kan ikke se noe entydning til EL på de fire målingene da, det blir for få målinger. På en vanlig syklus bør en ha minst 4 målinger før og etter EL for å kunne mistenke at en har hatt EL. Her går tempen like lavt som den var dagene før EL, så jeg ville ikke gått ut fra at du hadde EL på den avmerket dagen på bakgrunn av tempmålingene.

Skrevet

har egentlig sett mer på livmortappen om den har vært åpen, høy og myk og på utfloden om den har vært eggehvite lignende.

har bestillt test, men tror nåkk ikke jeg er gravid.

selv om jeg har ømme pupper og ingen mens ennå. ikke lett å vite når man har så uregelmessige sykluser:/

Skrevet

Ja, skjønner. Hvis du har andre symptomer, så er det jo mulig at du hadde EL på den dagen.. En bør nå ikke se på en og en måling heller, det kan jo tenkes at den målingen på 1 DPO ikke var helt riktig også da...

Trasig med ureglemessig mens da... Har du prøvd akupunktur? Det hjelp meg til å få regelmessig syklus. Får håpe at dine mistanker er feil da og at det har klaffet like vel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...