Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe...

Hun har nok arvet det av mamman sin;)

Hun har endel pekebøker som hun elsker, favorittlekene om dagen. :)

Iblant kommer hun krabbende med ei bok og skal sitte på fanget og se - så koselig:)

Så nå har vi vært på biblioteket, og lånt en haug med bøker.

Nå sitter hun på gulvet og blar og blar og blar - helt fascinert! :)

Gliser fra øre til øre - og er helt oppslukt!

Fantastisk!

Når hun blir lei av å bla legger hun en og en opp på stuebordet, og så på hylla under bordet, ned på gulvet - og opp igjen!

Og jeg sitter å beundrer den lille raringen;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, så fantastisk! :-) Håper mitt troll blir sånn også (har en mamma som leste hele barneavdelingen på lokale biblioteket opptil flere ganger, så han har noe å slekte på :-)).

Hvor gammel er Prinsessa, igjen?

Skrevet

Det har jeg også=) For et par måneder siden var det helt ekstremt- da kunne hun sitte og bla og bla og bla leeenge om gangen på egenhånd (virket som hun digget det å BLA veldig- mestringsfølelse over å kunne bytte side selv liksom), eller så kom hun bort til meg med en bok og "beordret" høytlesning.

Nå som hun har begynt å gå litt og farter mer og mer rundt har nok interessen dabbet litt av igjen dessverre, men pekeboka med mange BILER inni er fortsatt en stor hit- da er det "brrrruuuda" (brum-brum), bla fort forbi de andre sidene med bilder av dyr osv - helt til man kommer til siden med alle bilene på- da gliser hun fornøyd og sier "der- brrrruda":D

Skrevet

Det har jeg også=) For et par måneder siden var det helt ekstremt- da kunne hun sitte og bla og bla og bla leeenge om gangen på egenhånd (virket som hun digget det å BLA veldig- mestringsfølelse over å kunne bytte side selv liksom), eller så kom hun bort til meg med en bok og "beordret" høytlesning.

Nå som hun har begynt å gå litt og farter mer og mer rundt har nok interessen dabbet litt av igjen dessverre, men pekeboka med mange BILER inni er fortsatt en stor hit- da er det "brrrruuuda" (brum-brum), bla fort forbi de andre sidene med bilder av dyr osv - helt til man kommer til siden med alle bilene på- da gliser hun fornøyd og sier "der- brrrruda":D

Skrevet

Samme her, i førsten var det mest morsomt å bla veldig veldig fort, men nå siste tiden så virker det som om hun ser forskjell på bildene, peker og ler for seg selv :P Vi har også en bok med dyrelyder i, den er innmari populær (selv om mor begynner å bli litt lei de samme lydene)

Her er hun en litt i overkant ivrig leser så noen av sidene er borte, heldigvis har det ikke gått ut over noen lånte bøker ennå :)

Skrevet

Gullet her i huset eeeeelsker også bøker :) Sitter å blar og blar, lenge for seg selv. Er så gøy nå, for nå kan hun peke på bildet når vi spør hvor enkelte ting er, og blir stadig flinkere! disse 9 mnd har gått så fort, hun blir jo så fort stor :) Høydepunktet er rett før leggetid når vi sitter på rommet å leser bok, er liksom ekstra kos det, enda vi leser masse i løpet av dagen også :)

Skrevet

Morsomt at det er flere bokormer der ute:)

Snuppa mi og har en favorittbok, med tegninger av forskjellige dyr - og hun har fått sine favorittdyr som hun alltid blar seg frem til og vil at mamma eller pappa skal lage lyden;)

Favorittene er ugla, hanen og anden... hehe... Uhuuuuu;)

Og boka med biler ja.... brrrrrrrrrrrrr...

Ranni: Prinsessa er straks 11 mnd.

Jeg også hadde lest alle bøkene i barne- og ungdomsavdelingen på biblioteket!

Nå er det dessverre ikke så mye tid til annet enn faglitteratur, men det ligger alltid en bok på nattbordet, selv om det er langt fra hver kveld jeg orker å lese noe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...