Gå til innhold

Hvorfor har dere fjernet innlegget mitt om vaksinasjonsprioritering?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan se at de "større" brukere finner ordlyden støtende, overlord.

Du sier jo regelrett at fete mennesker er uviktige og at de gjerne må dø fordi de er fete. Hvis du ikke har selvinnsikt nok til å skjønne at du gikk kraftig over streken og til angrep på en gruppe (som forøvrig strider mot forumreglene) mennesker, foreslår jeg at du ønsker deg det til jul...

Søren, nå gikk jeg glipp av noe som kanskje hadde vært interessant. BÆÆÆÆÆ Dere går i flokk å breker, hver gang det kommer noe som er måtelig interessant løper dere til modde. Heia Overlord, du er viktig for samfunnsdebatten.

Men slikt som dette er helt ok? http://www.dinbaby.com/forum/thread/140884941.

Bare et av eksemplene man kan finne om man blar nedover sidene her.

Jeg skjønner ikke logikken i at man kan navngi psykisk syke personer, dårlige barnehager osv. Men ikke kan skrive et innlegg der man bruker språklige virkemiddel, som sterk overdrivelse for å få frem et poeng.

Dere kunne selvsagt fjernet innleggene der man ønsket død og fordervelse over andre (noe jeg ikke gjorde), men dere kunne latt hovedinnlegget og de saklige innnleggene stå. Alle kan finne noe å bli støtt over om de leter. Jeg nevner grupper som tidvis får ufine tråder rettet mot seg; alenemødre, innvandrere, Nav-ansatte osv. Er det verre å hetse overvektige? (noe jeg gjorde primært som et språklig virkemiddel)

Annonse

Jeg er så enig med deg overlord! Så mye mobbing av ulike grupper OG personer som befinner seg på disse sidene... så er det faktisk dette innlegget som blir slettet... herregud...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...