Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 ... Og gjør han det når dere er til stede? Om dere aldri har lagt merke til at han har gjort det, har dere noen gang spurt han om han gjør det? (Og hva var svaret?) Og synes dere det er greit?
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Han gjør det ikke så lenge jeg er til stede, men regner med han gjør det når jeg ikke er med han. Gjennom et langt samliv er det ikke uvanlig at man ser på andre og kanskje til og med faller for andre. Hva man gjør med det er det som teller for min del.
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Ikke når jeg ser det, men hva han gjør når jeg ikke er med vet jeg jo ikke ;-) Da kan jeg godt kikke litt ekstra i hvertfall, så antar han også gjør det ;-)
Miss Misantrop Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 Nei, nei og atter nei. Det er ikke akkurat så veldig respektfullt mot den som blir beglodd heller.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 Nei ikke når jeg er med. jeg vet at han kikker på andre når jeg ikke er derog det synes jeg er helt greit! hadde han sagt at han ikke gjør det hadde jeg ikke trodd han!! Jeg kikker også på andre menn og det vet han. Det må være lov å kikke på andre. Så lenge man ikke gjør noe mer enn det!! Personer som påstår at de aldri ser på andre de lyver rett og slett!!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #7 Skrevet 28. oktober 2009 Ja min gjør det og det synes jeg er helt greit jeg for jeg vet at han er min mann og er glad i meg
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 28. oktober 2009 #8 Skrevet 28. oktober 2009 Det hadde jeg driti i så lenge jeg stolte på at det var meg han fortsatt ville våkne med dagen etter.. Det kommer vel an på.. Men det er ingen hemlighet at menn gjør det.. Så lenge det blir med se'ingen er det naturlig og ok .. Vi damer ser jo og, så jeg ser ikke problemet.. Åpner du et dameblad og ser et lekkert stykke mannebein så tenker du jo gjerne.. dæven han var snasen.. Det blir ikke noe verre enn det.. slik er vi laget.. Uansett er menn gjerne bygget slik at .. de tenner kanskje seksuelt på langbeinte barbie dukker.. men de elsker bare med potensielle kjæresteemner (som som oftest er valgt ut på helt andre kriterier enn "bare se ikke røre damene".. da menn som oftest har en underliggende ur-driv på dette med å velge en partner som skal kunne oppfostre hans avkom på best mulig måte... bla bla bla... ).
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #9 Skrevet 28. oktober 2009 Var vell ikke snakk om NM i stirring her da, alle menn snur seg litt etter fine damer med mindre de er homo eller blind
Miss Misantrop Skrevet 28. oktober 2009 #10 Skrevet 28. oktober 2009 Newton.... jeg tenker da ikke på mannen som et stykke kjøtt, og snur meg ikke etter han på gaten.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #11 Skrevet 28. oktober 2009 Synes det er naturlig å se på ting man finner tlitalende er jo ikke dermed sagta t man vil ha seg med manen eller damea fordet om
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #12 Skrevet 28. oktober 2009 gikk litt fort i svingene der,ble litt revet med
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #13 Skrevet 28. oktober 2009 Ikke sammen med meg, men er det så farlig om de ser da? Verre om de snur seg og begynner å rope ting. Hehe
erteposen + 4 Skrevet 28. oktober 2009 #14 Skrevet 28. oktober 2009 Han titter absolutt på damer, men veldig diskret og forteller det gjerne etterpå. Enten er det mindre positive kommentarer t.d. sort truse under kvit bukse er ikke lekkert, eller positive kommentarer på klær og utseende. Han er svært interessert i mote, mer enn meg, og ser ofte på klær og sko.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #15 Skrevet 28. oktober 2009 Ja det gjør han av og til, sikkert mye mer når ikke jer er til stedet, Det gjør jeg også, både etter menn og damer. Kanskje mest damer faktisk, hehe, synes faktisk en vakker dame er mer severdig enn menn.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 29. oktober 2009 #16 Skrevet 29. oktober 2009 hehehe... Mange damer ser uansett på andre damer.. men på en annen måte enn menn ser på menn... * Rivalisering * Men som sagt, rivaliseringen foregår på forskjellige måter.. Menn og kvinner "viser" også frem sin partner på forskjellige måter.. : p hehe..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #17 Skrevet 29. oktober 2009 har aldri lagt merke til at han gjør det, hva han gjøre alene spiller liten rolle for meg, men tror ikke han gjør det da heller egentlig.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 29. oktober 2009 #18 Skrevet 29. oktober 2009 Joda, Miss Misantrop.. Vi har iboende urinstinkter i oss alle sammen vet du, og det er vel heller naivt å tro at man kan overkjøre det, da tyter det ut før eller senere, ubevisst, som vinglete signaler.. En del av instinkte går på at vi skal vurdere menn utfra genmateriale.. føre de beste kvalitetene av arten videre. I neste ledd skal man se etter omsorgsevne osv osv.. blablabla.. Det første registrerer man i ett sett.. nr to kan man også legge merke til raskt, men må altså studeres litt nøyere først.. Det er litt av en jobb - vi er litt late - så vi nøyer oss med mannen vi har og resten blir til å glo på.. som kjøtt (vi er jo litt kjøtt da)..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #19 Skrevet 29. oktober 2009 Nei, han gjør ikke det.. Har spurt han hvorfor og da svarer han sukkersøt at han har jo verdens beste dama og ingen kan måle seg med meg.. Hva han gjør når jeg ikke er med vet jeg jo ikke, men jeg stoler på han...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #20 Skrevet 29. oktober 2009 Ja har ingen mistanker om at han er homofil så jeg regner da med at han gjør det. Men har igrunn ikke lagt merke til det (sikkert mest fordi jeg heller ikke er så hysterisk på området). DVS, en gang så så han er toppløs dame på stranden og da ble han så satt ut at han snublet og datt:-) (det er sikkert 10 år siden). Men han er fra USA og hadde aldri sett et toppløs dame på stranden før.
solei Skrevet 29. oktober 2009 #21 Skrevet 29. oktober 2009 Han kikker nok. Men har ikke sett at han snur seg når jeg er med. Da hadde jeg nok blitt litt snurt. men han kan jo kommentere på Tv"n. Men det gjør jo jeg og. Vi tiltrekkes jo alle det vakre.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #22 Skrevet 29. oktober 2009 Må bare legge til at eksen stadig kommenterte damer på gaten, men i negativ sammenheng. Feks, sjekk hvor stygge klær hun har på eller hvor tjukk rumpe hun har etc. Det for meg var langt verre enn at han synes at ei dame ser bra ut. Den slags nedlatende kommentarer jeg jeg lykkelig for at min mann holder seg for god for. Stadig kritikk av andre er et tegn på usikkerhet tror nå jeg.
solei Skrevet 29. oktober 2009 #23 Skrevet 29. oktober 2009 Går an å kikke uten å beglo andre. Ingen synes noe om å bli beglodd. Men tror ikke det var slike tilfeller HI mente.Menn som beglor deg er ekkle. Men menn som gir ett lite smil er fint for selvtilliten!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #24 Skrevet 29. oktober 2009 Han ser, men ettersom han faktisk har folkeskikk, så glor han ikke. Og ser han en fin dame, så tar det han ikke et øre å gi beskjed til meg:) Hadde han vært av dem som sier "jeg har jo væææærdens vakreste kjæreste, ingen kan måle seg med deg og trenger aldri å se på andre" kliss hele tiden, så hadde jeg begynt å lure. Jeg vet han elsker meg, jeg vet han liker måten jeg ser ut på, men jeg har ingen forestilling om at jeg er verdens peneste, så den kjøper jeg faktisk ikke! Hehe, et realistisk selvbilde er ikke så dumt mener jeg. Og jeg finnes ikke sjalu!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 29. oktober 2009 #25 Skrevet 29. oktober 2009 Anonym 10.10 - Hvordan vet han det om ikke han har kikket? : p hehe... Menn har en del "hemligheter" en liste med regler på ting man ALDRI skal si til en kvinne.. Relativt naivt å tro at det dermed er fakta.. alt de lirer av seg da i stedet. Men det gjør jo liksom ikke noe.. det er slik det er .. og det er jo sjarmerende at de prøver så hardt, hehe.. Huff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå