Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med kroppen fram og tilbake mener jeg?

Gutten min har begynt med det nå , 8 mnd, og ei venninne av meg mente det var sinnsykt tildlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du utdype litt hva du mener?

Stå på gulvet og gynge i knærene når de hører musikk har vel mine gjort når de har begynt å reise seg, noe som har vært alt fra 7 mnd til 11 mnds alder, men å dane vil jeg vel ikke helt påstå at noen av dem er noe særlig flinke til enda selv om 7 åringen selv mener han er det, hehe...

Skrevet

Mener jo bare at de gynger frem og tilbake liksom =) Ikke danser sånn ordentlig =) hehe..

Skrevet

På alle fire?

Da tror jeg 8 mnd er ganske i rute egentlig :-) Er jo stor variasjon da. Min eldste var vel også rundt 8-8,5 mnd når han begynte slik, men han krabbet ikke før han var over 10 mnd, mellomste stod slik når han var 6,5 mnd (krabbet når han var 7 mnd) og mellomste når han var 7,5 mnd (krabbet når han var 8 mnd).

Skrevet

Husker ikke, men jenta mi er snart 11 mnd og har "danset" lenge!

Hun elsker musikk og "danser" til alt som er:)

Moro!

Skrevet

Samme her, hun "danser" til alt fra tv/radio, bøker med lyder i, folk som synger osv.. "Dansen" er lett knekk i knærne, litt sving på rumpa og armer som beveger seg ut fra kroppen :P

Husker ikke når hun begynte med det, men er nok noen mnd vil jeg tro, hun er straks 1år :)

Skrevet

snuppa vår har alltid danset. begynte litt før hun kunne sitte skikkelig, 5 mnd. så har det bare balet seg på. ved ca 6,5 mnd satt hun selv å da gynget hun i sitte stillig, med armene i været. ved ca 9 mnd begynte hun på knærene, å nå når hun reiser seg gjør hun det stående.

hver gang musikk kommer på begynner hele kroppen å rugge=) enten sidelengs eller frem og tilbake med armene opp å skikkelig digger musikken, skikkelig kult å se på :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...