Kliko Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Med kroppen fram og tilbake mener jeg? Gutten min har begynt med det nå , 8 mnd, og ei venninne av meg mente det var sinnsykt tildlig??
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Kan du utdype litt hva du mener? Stå på gulvet og gynge i knærene når de hører musikk har vel mine gjort når de har begynt å reise seg, noe som har vært alt fra 7 mnd til 11 mnds alder, men å dane vil jeg vel ikke helt påstå at noen av dem er noe særlig flinke til enda selv om 7 åringen selv mener han er det, hehe...
Kliko Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2009 Mener jo bare at de gynger frem og tilbake liksom =) Ikke danser sånn ordentlig =) hehe..
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 På alle fire? Da tror jeg 8 mnd er ganske i rute egentlig :-) Er jo stor variasjon da. Min eldste var vel også rundt 8-8,5 mnd når han begynte slik, men han krabbet ikke før han var over 10 mnd, mellomste stod slik når han var 6,5 mnd (krabbet når han var 7 mnd) og mellomste når han var 7,5 mnd (krabbet når han var 8 mnd).
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 Husker ikke, men jenta mi er snart 11 mnd og har "danset" lenge! Hun elsker musikk og "danser" til alt som er:) Moro!
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 Samme her, hun "danser" til alt fra tv/radio, bøker med lyder i, folk som synger osv.. "Dansen" er lett knekk i knærne, litt sving på rumpa og armer som beveger seg ut fra kroppen Husker ikke når hun begynte med det, men er nok noen mnd vil jeg tro, hun er straks 1år
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 29. oktober 2009 #7 Skrevet 29. oktober 2009 snuppa vår har alltid danset. begynte litt før hun kunne sitte skikkelig, 5 mnd. så har det bare balet seg på. ved ca 6,5 mnd satt hun selv å da gynget hun i sitte stillig, med armene i været. ved ca 9 mnd begynte hun på knærene, å nå når hun reiser seg gjør hun det stående. hver gang musikk kommer på begynner hele kroppen å rugge=) enten sidelengs eller frem og tilbake med armene opp å skikkelig digger musikken, skikkelig kult å se på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå