Gå til innhold

okey, jeg er en sinnsyk frysepinn og skal kjøpe meg ny vinterjakke... Boblekåpe fra Bergans eller tykk ullkåpe???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er varmest mon tro? Jeg fryser alt nå.. hva når det da blir skikkelig vinter??? Båblekåpen til Bergans koster 2500,-, Skikkelig ullkåpe (min. 80% ull) koster mellom 2000-3000,-.

Tenker ullkåpe vil være best med tanke på min jobb, hvor jeg må være pent kledd, men er dunkåpen mye varmere tro?

Hva ville dere valgt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dun er varmest, uten tvil!

Skrevet

ullkåpe, syns dunkåper er stygge:p

Skrevet

Helt enig, den er lagt ifra så lekker som en ullkåpe :-)

Skrevet

Synes dunkåpe høres veldig deilig ut! Er også frysepinn, og hvis det er skikkelig kaldt holder ihvertfall ikke ulljakka mi! Kjøpte nettopp mexx dunjakke, og den er kjempedeilig og god og varm!

Skrevet

Ullkåpe er mye finere, dunjakken er varmere.

Skrevet

Ullkåpe er finest, dunkåpe er derimot myyyye varmere.

Skrevet

Kan ikke tenke meg at ullkåpe vil være like varmt som boblejakke, så jeg ville kjøpt boblekåpa og en billigere variant av ullkåpe som du kan ha til penklær.

Skrevet

Kunne ikke falle meg inn å kjøpe boblekåpe. Grøss. Sååå stygt. Bruker ullkåpe og har pent undertøy i ull under klærne. :D

Skrevet

Signerer Stinky!!

Boblekåpe er sikkert varmt og godt, men fyy så stygt!

Skrevet

Da har valget falt og det ble ullkåpe fra Mexx. 2300,- kosta den og da er det 80% ull i den. Veeeeeldig god og varm ihvertfall var den så da håper jeg den holder vinteren igjennom :-)

Boblekåpe er liksom ikke helt meg... så jeg er gla jeg valge ullkåpen :-)

Skrevet

Du? det finnes mange fine dunjakker:) trenger ikke å være bergans..

Mamma har kjempe mange fine og kule dunjakker:) Jeg har null, men jeg drømmer om en

Skrevet

Jeg er også en ekstrem frysepinn, og har både ullkåpe og dunkåpe. Bruker vanligvis ullkåpa, men på de virkelig kalde dagene lar jeg forfengeligheten fare og pakker meg inn i dun. Ikke en dyr kåpe, tror den kostet 600 på Vero Moda. Men åh, så god og varm den er. Den har reddet meg mang en vinterdag!

Skrevet

Jeg har både dunkåpe og ullkåpe. Synes dunkåpen er best. Stygg som faen ja, men går langt ned over rumpa og varmer orntelig:) Ullkåpen er varm nok den og, men hvorfor har de slik silketrekk inne i kåpen? Det er jo bare sinnsykt kaldt. Har vurdert å klippe det ut, men vet ikke om det har en funksjon som jeg ikke vet om.

Skrevet

hadde valgt ullkåpen.

Skrevet

Jeg ga bengen i om hva som var penest da jeg kjøpte meg jakke ifjor. Jeg ville ha noe som var VARMT så jeg slapp å fryse på de aller kaldeste dagene.

Det ble Bergans lange boblejakk. Jeg frøs ALDRI i fjor vinter.

Jeg hadde ullkåpe i tillegg på litt "mildere" dager.

Skrevet

Begge deler...hehe;) jeg måtte ha ny jakke i år og trenger en turjakke og en litt finere ullkåpe. Fant heldigvis Bergans på halv pris så da ble det ikke så ille. Lilla og perfekt til tur:) Også en lekker rød ullkåpe med puffarmer.

Skrevet

Aj aj... hvorfant du denne røde med puffarmer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...