Gå til innhold

3D ultralyd i Bergen..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter det jeg har skjønt, så er det bare Majorstuaklinikken i Bergen som tilbyr 3D Ul... Dersom det "bare er på gøy" koster det 900 kr, hvis det er medisinsk undersøkelse i tillegg koster det 1200 mener jeg...

Vi skal den 17, og jeg gleder meg veldig....

Jeg har også bestilt på Majorstuaklinikken. Søkte litt rundt, og for meg så det ut som at det bare var de som tilbød det i Bergen. Kjekt å få se lillegull en gang til, og for vår del var det naturlig å velge den med medisinsk undersøkelse. Kan vel aldri få undersøkt godt nok :D

Gleder meg!

Takk for svar dere!! Har veldig lyst på en liten tur til, og for å vite at alt er bare bra. For se hva økonomien tillater.. ;) Det blir ikke før nærmere jul uansett..

Men, tror dere det er greit å ha med søsken? Hadde vært gøy for storebror å se tror jeg!

Da jeg bestillte time spurte jeg om det var greit om mine 3 store barn var med. De spurte da hvor gamle de var, og siden de er fra 10-13 så var det helt greit... Forstod det slik at så lenge barna var store nok til å skjønne at de måtte være stille og tålmodige så går det fint...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...