Theagullet Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Vi har forlagt voksipose & lammeskinn fra forrige barn...klarer ikke finne noen av delene...vet det ligge en plass i huset men hvor??! ...noen spådamer som kan hjelpe?? ) Bare så utrolig kjipt å måtte kjøpe nytt...
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 hm... jeg har aldri spådd på denne måten før, men gjør et forsøk. Er det helt på jorde, så får det heller være det hehe har dere loft? ser for meg at det ligger høyt oppe!! under et tak... kanskje det kan være på en låve eller i en garasje... det var det jeg fikk ihvertfall! god leitng
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 -Let også i en type sengebenk,stor kasse med lokk (ala putekasse),koffert....Lykke til,ja:)
Theagullet Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2009 Takk for tipsene..skal lete igjen på mulige plasser Flere som har spesifikke tips??
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 Ser for meg helt på toppen av et skap jeg, kan det stemme tru?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 har du en vugge el. på loftet? let der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå