Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det bare 1 uke igjen av første trimester, veldig spennende. De siste dagene har jeg hatt skikkelig mensmurringer, og mye mer stikking enn ellers. Jeg har bakovervendt livmor, og som gyn sa burde den ha kommet på plass til uke 12. Er det flere som har det, og opplever samme type smerte på denne tiden??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:)

Jeg er også 11 uker i dag:) Bare ei uke igjen av 1.trimester, herlig:)

Jeg kjenner også en del stikkninger i lovmora, føler den strekker seg for fult nå:) Men jeg kan fortsatt ikke kjenne lovmora over skambenet.

Skal på UL neste tirsdag, gledgruer meg:)

Skrevet

Hei på deg, jeg skal på ultralyd torsdag neste uke! Grugleder meg jeg også:-), det er nesten sånn at jeg ikke klarer å vente!

Skrevet

Er 11uker på fredag jeg, og skal på ultralyd i dag klokken 13.00 :)

Må si at jeg gruer meg litt, selv om at jeg så at alt var i skjønneste orden forrige fredag.. Men, alikevel kniper det seg litt i magen.

Har ikke mye murringer, men kjenner til tider at det strekker seg ..

Ikke noe særlig å nyse eller og hoste, det er bare ubehagelig .

Hvordan er formen ellers hos dere?

Skrevet

heldiggriser!! Jeg er bare 8+5. Skal også på ul i morgen.. Gruer meg.. tror det er en ny MA... har mistet gravidfølelsen i livmoren.

Skrevet

Uff.. Høres ikke bra ut..

Jeg har heller ingen gravidfølelse i livmoren min.

Har igrunn ingen ting som tilsier at jeg er gravid lengre,

men så er jo ingen svangerskap like og så er jeg 11 uker på på fredag.

Så det kan jo være det som spiller inn..

Krysser fingrer og tær for at alt er i skjønneste orden! :-)

Skrevet

kab/jenny: Jeg skal krysse fingrene for deg, håper alt er iorden. Jeg har hatt en MA tidligere og jeg vet hvor trist det er.

Cathrine: formen er skikkelig dårlig, kommer akkurat fra badet. Jeg kaster opp flere ganger om dagen, og har skikkelig problemer med å få i meg væske. Jeg har vært sykemeldt i 3 uker, og er i 3 uker til. Håper det gir seg snart. Ellers har jeg de siste dagene fått skikkelig vonde pupper, jeg er ikke så ekstremt trøtt lenger, bare trøtt:-). Ellers er jeg ganske glad:-)

Skrevet

Kan ikke direkte si at jeg misunner deg saa09, men av og til skulle jeg ønske at jeg hadde et sypmtom som sier at jeg er gravid..

Kjenner det ingen steder på kroppen lengre at jeg er gravid, derfor er jeg glad for at jeg skal på ul om an halv time :-)

Hvis jeg går lenge uten mat, kan jeg bli uggen i kroppen.. That's it.

Puppene mine er ømme hvis jeg kjenner etter og klemmer litt, men det kommer vel etterhvert siden ingen svangerskap er like..

Får hive på meg et par sko og litt sminke, så skal jeg tusle til legen.

Oppdatering kommer når jeg kommer tilbake :)

Varm høstklem! ;-)

Skrevet

jeg er 11 uker imorgen og synes jeg blir mer kvalm for hver dag som går, trodde dette skulle avta. Var ikke kval, de første 2 ukene, men det har kommet veldig de 2 siste ukene.

Har vært på en ultralyd i uke 9 og gleder meg til den i uke 12, spennende å se utviklingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...