Gå til innhold

I dag er jenta mi 7 mnd gammel!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, så fort tiden går. Når hun ble født var det vanskelig å tenke på at hun skulle bli så stor men nå er det vanskelig å forestille seg at hun har vært så liten. Er ikke lenge til hun er 1 år. Off, tiden går altfor fort!

Men moro å se utviklingen og alt hun lærer seg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye til dere! :) Du har rett, tiden gårt fort, og det er så mye gøy utvikling! Lykke til :)

Skrevet

Gratulerer! Lillemann ble 7 mnd for to dager siden :-) Er utrolig morsomt tid nå, synes jeg. Det er vel alltid slik, tror jeg, at man gleder seg over alt det nye som skjer. Stopper vel ikke opp noen gang egentlig det ;-) Nå sitter jeg å stirrer på ham hver gang han er oppe på alle fire, for nå har han begynt å bevege armene sine og har faktisk krabbet noen skritt. Utrolig festlig å se på! Livsfarlig, selvfølgelig, for han har begynt å tro han er flink nok til å klatre på ting. Har null kontroll i knestående, og ittno' vett mellom øra :-S

Det verste er at jeg fortsatt synes han er liten, enda han er stor for alderen...

Skrevet

Grattis,ja! Her har vi vært 7 måneder i nesten to uker allerede :) Enig med Underveis, livsfarlig periode. De første blåveisene har begynt å dukke opp, og humøret forandres. Det er plutselig IKKE greit å bli fratatt en leke (les: ledning) og bli gitt en annen (les: EU-godkjent, myk og nyvasket bamse) og det er IKKE greit å vente mens mamma tar på sko, men det er finfint å spise på papir og gnage på stuebordet...

Småbarn er raringer!

Skrevet

Gratulerer så mye!

Min jente kommer etter på lørdag :o)

Skrevet

Gratulerer med dagen! :-)

Vi ankommer 7 mnd dagen om en drøy uke, men kan skrive under på at dagene er blitt veldig anderledes i det siste. Åler seg av sted og utforsker alle kriker og kroker i leiligheten, og selvsagt er det de "forbudte" ting som ledninger, telefonmodem (var uten telefon et døgn uten å skjønne hvorfor, men så kom jeg på hvor trollet hadde lekt hele ettermiddagen og da hadde kontakten falt ut....) etc som er morsomst. Jeg tror babyer kommer med en medfødt "dette vil ikke mamma og pappa at jeg skal leke med"-radar :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...