Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er ventetiden snart over. Har IKM på mandagen - men er litt redd for at jeg allerede vet svaret. Hadde tidligere i mnd en følelse på at jeg hadde blitt gravid, pga murringer o.l, men det er forsvunnet helt. Jeg greide heller ikke holde meg her en dag for en ukes tid siden, så jeg tok en test, og den var negativ. Jeg bare håper og håper at det er pga at det var altfor tidlig til å gi noe svar, å at mensen uteblir og at jeg får et litt hyggeligere svar neste test.

Er det noen her inne som har tatt en test alfor tidlig, fått neg til svar, men har senere fått positivt svar?? ;) Må bare forsikre meg litt!

Jeg har også hatt litt "smerter" (kan egentlig ikke kalle det smerter), men ett eller annet som jeg ikke har kjent før, før mensen kommer. Kanskje det kan være noe allikevell.

Tør ikke ta verken gledene eller sorgene på forskudd.

Ha en fin dag alle sammen, også håper jeg på et eller to svar i fra dere :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også IKM på mandag, men her er nok alt håp ute også denne gangen-har spottet siden helgen..... Så utrolig lei, nå!!

Selvsagt er det mulig at du er gravid! Ønsker deg lykke til:)

Skrevet

Alt håp trenger ikke være ute, man kan bli gravid uansett :) Jeg krysser fingrer og tær for at det spirer hos deg over helgen :)

Blir spennende og se om det er vår'es tur denne gangen Hagla :)

Masse masse lykke til, gleder meg til og høre hvordan det går :)

Skrevet

forrige gang jeg ble gravid fikk jeg mange neg. tester selv om jeg var gravid (var ikke planlagt, men jeg kjente at noe var annerledes med kroppen, så jeg testet). Testet til slutt positivt :)

Jeg tok en test på mandag, 4 dager før ikm, og den var negativ selvsagt - venter må i spenning !

Skrevet

Da får jeg bare krysse fingerene mine og håpe på en positiv test over helga :)

Ohh, spennende ;) Hold meg oppdatert, krysser fingrene mine samt tærne mine for deg :)

Lykke til!

Skrevet

Hei! Ette mye om og men fant eg ut at eg og har ikm 2 nov. :D El på dag 14 plutselig. Slitt med å tro det. Men...tempen holder seg over streken, så då e det good to go! :D *Får bare tro på det.

Hatt så mye tull med syklusene mine før.. men tror det va p.g.a. positive testene mine i juli... Men husker eg da kjente meg forferdelig gangsperr i rygg, rumpe, lår og leggene... Og sånn har eg det igjen nå :o Kan så klart bare være fullstendig tilfeldigheter da, men...en håper jo såååå!!!

Me ska ikkje ha oss en liten testefest en dag da? Hehe.. Eg som har vært så flink å holde meg :D:P (ja eg har vel dratt en test fram allerede, men...mest fordi eg hadde bare lyst. Hehe..rett og slett! :P

Ååååå!! Eg vil være graviiid!! Har ligget med beina opp, spermen i over natta og all slags. Hadde jo den skikkelige mensen og sist nå, så vett alt e klart der nede!! Eg viiill!!

Skrevet

Oii :) Moro!

Da krysser jeg fingrer og tær for at det er gåttt den rette veien for deg :)

Er så kjekt når det er flere som har ikm samme dag, det blir jo litt spennende åsså kan man glede seg over andre om man ikke er den heldige denne mnd.

Ja jeg er med. Når skal vi ha denne testedagen?? :)

hehe, du er nok gravid, bare vent å se frøken :) :)

Skrevet

Jeg har også IKM mandag (dvs en gang mellom i morgen og mandag, men höyst sannsynlig mandag). Tok en test i går, bare fordi jeg har blitt satt opp til å ta vaksine i morgen, men selvsagt var den negativ.

Håpet er IKKE ute Foxi. De fleste tester ikke pos. för 1/2 dag för IKM leste jeg her i går :-)

Skrevet

Testedag ja..hm... klarer me å vente heilt til mandag, da eller? :P Hehehe....

Vet ikkje om eg e så optimist om akkurat å vente med testing..hehe. Har liksom en 2-3-4-5-6-7 stk liggende..kremt!

Skrevet

Hei ma ♥ 3-åring ♥!

Ska du ta vaksinen før du vet om du er gravid? Vi får håpe den hopper over til positiv på mandag eller tirsdag :)

Da håper jeg du har rett, Jeg vil så veldig gjerne at den skal vise positiv neste gang :) Men det er store muligheter for at den ikke gjør det, men da må jeg/elr vi bare heve hodet og prøve på igjen :)

Jeg gleder meg til å høre hvordan det går med deg :) Lykke til med deg også :)

Skrevet

Drømme stress-less:

Hehe, tror du ikke vi klarer det? Hva med å holde oss helt til tirsdag? :)

Har et par stykker liggende jeg også, men prøver å holde fingrene fra fatet :)

Skrevet

Jeg har IKM tirsdag!

Har masse symptomer..

Tunge, ømme bryst og brystvorter.

Konstant sulten.. Så når jeg spiser blir jeg sulten etter 15 min!

Små murringer i magen!

Så spent!!

Når skal vi teste?? Lørdag? :-D

Skrevet

Ohh :) Det høres ut som du har fått en liten leieboer ;)

Jeg hadde murringer o.l tidligere i mnd, men ikke nå mer, så jeg er redd for at jeg får negativt svar denne gangen også. MEEEN mån må håpe :)

Lørdag? :) Oh, var ikke det litt tidlig? hehe, hva med mandag? :)

Skrevet

Eg e med på mandag :) Ser an tempen litt og da. Falle den plutslelig så får eg vente på ny el.. Så e litt nervepirrande dette her...!! ..blir vel sikkert en test uansett da..for sikkerhetsskyld :P

Vært ute å gått tur i regnværet nå og fy f*** er har vondt i rygg/rompa og nedover beina! E litt merkelig for når eg bøyer meg så strekker det i leggene og! Haha! Heilt kjempeteit...

Skrevet

eg har ikm på tirsdag så eg kan godt ver med på testefest:)

vet ikkje om eg tør håpe så mye men en test kan alltids svies av:)

Skrevet

Supert :) Det blir spennende. Da er testedagen mandag den 2 nov :)

Drømme stress-less: Deilig å være ute i ruskevær :) Hmm, smertene er vel for at du er gravid da :) :) Tror du ikke?? ;)

Skrevet

Hei nygift og prøver på nr 2 :)

Supert, det er kjekt at det er enda flere av oss :) Jeg tør faktisk ikke håpe for mye jeg eller, men MÅ ta testen. Tenk hvor utrolig glad vi blir om vi får det svaret vi vil ha ;)

Skrevet

Håper det :) (gubben er ute på guttestreker i dag, så har bodd på div. forum på BiM i dag..hehehe.. *lese*lære*studere* Ja..sant. Hehe.

Håper jo at det e derfor da.. Fikk som sagt samme vondtene i sommer, men om det har noen sammenheng vet eg ikkje..

Ene kompisen te gubben var innom her i går. Han har såkalte "varme hender", så han healet meg litt. Så i dag har eg ikkje kjent noenting av de "normale" ryggvondtene mine :o Bare denne forferdelige strekke-krampeaktige smertene nedover eine beinet.. Den gikk ikkje vekk! Hehe..

Oooh eg e så spent. Ikkje særlig optimistisk, men spent. Noen nye symptomer ute å går hos deg og dere andre da???

Skrevet

Jeg er så spent jeg nå.. Tok jo en QR i går, men den var blenda hvit!

I natt hadde jeg sånn ubehag nederst imagen at jeg ikke fikk sove.. Var akkurat som om det var noen tråder ble trekt i, med sånne ilninger mot.. ehm.. Blomsten? ;)

Spennende altså..

Men idag er ikke puppene fullt så ømme lengre. Og jeg har en litt følelse av at TR kommer snart :( *Sukk*

Skrevet

Oiii....tappen min e rar :o Skikkelig langt oppe og "trøkt inn" :-| Er liksom så vidt det stikker noe ut i det heile tatt, men den er likevel litt fast :o Kanskje tegn? Off.....tør ikkje håpe heller vettu.. Men det kan kanksje være derfor eg hadde litt el-slim lignende da....fordi tappen flytta på seg og forandra seg.... Oiiiii...... *håpe*håpe*håpe*

Fremdeles høy temp! :D Men ingen andre symptomer heller. Bortsett fra en besettelse på vann...eg som nesten aldri drakk vann..nå drikker eg sikkert 4 liter til dagen! Hehe...godt jo. Uansett om det e et symptom eller ikkje, så e det jo bare sunt :D

Skrevet

Jeg tok test idag tidlig, men ingen positiv svar :( Så da er det vel bare å vente på mensen igjen. Jeg ønsker meg så fælt en liten skatt til.

Lykke til alle dere :) :) Send over litt babystøv om dere er en av de heldige, jeg trenger det :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...