Gå til innhold

har blitt spådd av flere... se her :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen flere som har lyst til å prøve ? gir tilbakemelding :-)

lure på graviditet, kjærlighet, familieliv etc..(lure på om det e lenge til jeg får el? )

spennende å se bare hvor stort "sprik det er "....

så en stor takk de de få som allerede har spådd meg :- ) :-)

er født 05 08 77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På el ser jeg tallet 9 og 12... due rforlova, eller nygift, bor dere på en gård eller på landet et sted? ser et epletre... og en katt? er mannen mye borte?

jeg klarer ikke se noe på graviditet

Skrevet

er samboer, men ikke forlovet eller gift... bor ikke på landet men i en liten by, ingen hage eller epletre... katt stemmer, og mann jobber endel borte til tider...

tusen takk :-)

Skrevet

ha du en slags ring du bruker ofte da?? ser en ring se..kanskje du blir forlovet snart... hehe... SKAL HA RETT:P hehe, bare tuller

Skrevet

hmmm, hadde da ikke gjort noe det hehe, men ikke som jeg vet om, hvis ikke mannen min går å tenker på noe da som han ikke deler med meg.... ser du virkelig det ? bruker du tarot ? hvor lenge har du holdt på ? er du flink å har ofte rett å sånn?

Skrevet

jeg spår sinn..altså tanker..har veldig ofte rett, men det er lettere med direkte kontakt med personen jeg spår, har aldri spådd over nettet før:)

jeg ser i alle fall en ring av et slag... pleier ikke å ta så mye feil, men nå er det jo første gang over nettet, og merker det var litt vanskelig å tappe inn på energier! har gjort det litt på venner og slikt, kke profesjonelt..har gjort det på fremmede også, og funnet ut ting de ikke husker selv en gang! men skal ikke love deg noe, så jo et epletre..spør fler da vel, se om noen andre ser det samme?

Skrevet

jamen det er da sikkert epletrær i nærheten da hehehe :-)

forstår jo at du synes det er vsnakeligere over nett når du ser tanker ....

men så sppennende at du ville prøve da , ser du mer er det bare å si fra hehe ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...