Tes Skrevet 9. desember 2009 #26 Skrevet 9. desember 2009 Hei, så koselig at vi er flere i samme båt. Er 36 og venter mitt første, litt rart ,men veldig spennende. Då her krysser vi alt vi har, for at alt går bra.
MonaGlisa Skrevet 10. desember 2009 #27 Skrevet 10. desember 2009 Heisann! Gratulerer med baby på vei! Jeg er 36 år og blir 37 før babyen kommer. Dette er nr. 3. Vi fikk oss en skikkelig overraskelse for å si det mildt. Vi har en på 11 og ei på 8, og mente vi hadde nok med det. Men så hadde det lurt seg inn en rakker da... hehe... Etter å ha kommet seg over sjokket er gleden stor, og vi gleder oss vilt til å fortelle søskene hva som er på gang.... Det blir en flott julegave til dem! Det er en spennende tid som ligger forran deg, så kos deg masse og prøv å legge bekymringene bort. De fleste bekymringer blir det aldri noe av... :-) Lykke til! :-)
Reflekta Skrevet 17. desember 2009 #28 Skrevet 17. desember 2009 Jeg er også 37, og blir 38 når babyen kommer. Skal på genetisk veiledning på Ullevål på mandag. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå