magica og lille tryll ♡ Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Hvis man ammer, og tar vaksinen, vil da antistoffene som blir dannet i mors kropp gå over i melka og beskytte babyen mot influensa da?? Jeg har nemlig bestemt meg for å la meg vaksinere for å beskytte lille trylla mi...
magica og lille tryll ♡ Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 29. oktober 2009 Ingen som vet?
Cruella De Vil Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Hei, lurer på det samme, men tror kanskje at det ikke er slik, altså at antistoffene ikke kommer over til barnet. Leste nemlig noe om at det fine med å vaksinere seg mens man var gravid var at da fikk babyen antistoffene også. Men man beskytter jo i hvert fall da barnet med at det er mindre sjanse for å bringe svineriet i hus. Etter mye frem og tilbake har jeg nok landet på å vaksinere meg. Hvis jeg ikke blir syk før den tid, da, ser ut til å ta laaang tid før de utenfor risikogruppen får vaksine.
Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 De er visst ikke helt sikker, men leden her sa at noen studier mente at bitte litt ville gå over i melken så lenge man ammet hyppig akkurat når man tok vaksinen (altså ikke i det man setter sprøyten, men samme døgnet), men dette var en del også uenige i. Her har vi valgt å ta vaksinen alle mann mye for å beskytte vesla siden hun som spedbarn er ekstra utsatt.
magica og lille tryll ♡ Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2009 Ok. Takk for svar begge to )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå