Gå til innhold

svineinfluensa vs sterilasering av nest generasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan være at dette bare er oppspinn og en del av hysterien, men..

jeg hørte snakk om at vaksinens innhold kan føre til sterilasering av ufødte barn og barn i senere tid.. dette kan være noen av bivirkningene.

har dere hørt noe om dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I så tilfelle er jo det en svært effektiv måte for moder natur å bekjempe menneskeheten på... :-S Da gjør vi det jo selv, fordi vi er redde for sykdom.

Jeg har ikke hørt noe om den bivirkningen. Men jeg har hørt en del andre. Og jeg sliter litt nå, for det er vaksinering av risikogruppene her i dag, men legesenteret verken vil eller kan svare på de spørsmål jeg har. De sier bare: les på nettet! Joda, men jeg har nett bare på jobb, og det er utrolig mye motstridende å lese der. Og så lurer de på hvorfor spesielt gravide er skaptiske... Jeg er allerede veldig glad i det barnet jeg har i magen, og vil for en hver pris prøve å beskytte det. Når jeg leser at innholdet i vaksinen kan gi ulike skader på barnet mitt, da tar jeg avstand, selv om det kanskje setter meg selv i faresonen.

Skrevet

ja ikke sant!

jeg spurte legen min på siste kontoll om han ville tatt den hvis han var meg. han svarte da så fint at han ville ikke ha tatt den. han kommer heller ikke til å ta den selv.

han var skeptisk til hele greien sjøl.

bivirkningene kan komme etter mangen år om det skulle komme noen, i tyskland tilbyr de ikke de gravide å ta den og i england har det allerede vært dødsfall hos gravide.

så lenge jeg og mine var friske og sterke så er det heller ingen grunn til å ta den sa han:)

jeg ska heller vurdere å ta den når barnet er født:)

Skrevet

koko!

hvor har du hørt dette fra og hvilken faktabasert informasjon ligger bak?

jeg blir oppgitt med alle disse skremselhistorier som er mest sannsynlig bare funnet opp.

Skrevet

Til Anonym 15:54

Kan du linke til dette om at gravide har dødd etter vaksinen i England?

Nei. Fordi det har vært dødsfall i England fra SVINEINFLUENSA, ikke vaksinen. De har nesten ikke begynt å vaksinere i England ennå.

Tulling. Sjekk fakta før du skremmer folk unødvendig.

Skrevet

Koko kommentaren var til HI, forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...