Emr82 Termin 15.Juni:) Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg merker lite til de. Ikke så veldig kvalm, kun når jeg spiser mat og det plutselig sier stopp. har hatt ømme bryster fram til i dag nå er det liksom gått over ( de er fortsatt mye større og fulle av blodårer, brystvortene er også mørkere). trøtt som ei strømpe er jeg da. Blir jo nervøs av alt dette. Dette er prøverørsforsøk nr. 2 og er livredd for ting skal gå galt... er nå i uke 7+0
SuSiii Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 jeg er ikke mer enn uke 4+2...men har lite symtomer jeg også... utenom at jeg er uuuutrooolig trøtt på kveldene:) vi får vel være glad for at formen er bra!! men vet at symtomer gjør at vi føler oss litt mer gravide
Ønsker troll 2010 Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Kjenner meg veldig igjen... Hadde ikke noe særlig symptomer selv før jeg var ca 8 uker. Er nå 10+0. Tror ikke det er noe å bekymre seg for. Tro meg, jeg hadde det bedre fysisk før symptomene satte inn. Men det er klart at det er godt psykisk å kjenne på kroppen at man er gravid. Så lenge du ikke har noen tegn på at ting ikke er som de skal, som feks blødninger, så syns jeg du skal nyte at du er gravid og føler deg bra Lykke til!!
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Det er heilt vanleg at symptoma forsvinn. Med barn nr 1 var eg kjempenervøs for at det ikkje var liv lenger sidan alle symptoma eg hadde fram til ca veke 6 var borte. Då var det heilt utruleg å sjå den sprell levandes lille babyen :-)
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 hei hei Ville bare si at for 1-2 uker siden "mistet" jeg mange symptomer. Jeg ble også nervøs, men i går var jeg på UL og så et bankende hjerte:) Tror nok ikke det er noe å bekymre seg for:) Ser at du er fra krsund, det er jeg også Lykke til!
Emr82 Termin 15.Juni:) Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2009 så bra:) Da må jeg si lykke til da, blir sikkert født i Molde bebisen da.. de åpner vel rundt 17 juni.. Tusen takk for oppmuntring jenter!!
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #7 Skrevet 28. oktober 2009 æææsj, det hadde jeg ikke tenkt på.. Har termin tidlig i juni (8+6 i dag), men kan jo raskt gå over tida.. Satser på å føde her jeg altså
Emr82 Termin 15.Juni:) Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 28. oktober 2009 Det er så dumt dette med sommerstenging, men venninna mi fødte i Molde og hun sa det var veldig trivelig der også får håpe det
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #9 Skrevet 28. oktober 2009 Får satse på det da:) Kanskje vi dukker opp samtidig;)
minimii Skrevet 28. oktober 2009 #10 Skrevet 28. oktober 2009 Hei dere! Nå ble jeg skikkelig glad! Jeg har også mistet symptomer på graviditet og har vært helt uttafor i flere dager. Har til og med fått flyttet UL min en uke frem! (Helt pyton å gå rundt å være så nervøs) Så da er det godt å se at det er flere som har det som meg og at det faktisk kan gå bra. Fikk nesten litt tårer i øynene. (Passer ikke helt siden jeg sitter i åpent landskap på jobb) hehe. Stor klem og lykke til dere!
Emr82 Termin 15.Juni:) Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 28. oktober 2009 Så bra at det hjalp deg også, Jeg har faktsik funnet ut at alt kan være normalt i løpet av et svangerskap jeg....... uansett hva det er så kan det gå bra lell ;O) Lykke til til deg også!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå