Ooops I did it AGAIN Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Hvor gamle var barnet når du begynte å sette det litt opp i vogna? Ikke rett opp og ned, men lett skrått for å få følge litt med. Har en utålmodig sjel her på 4,5 mnd...
Underveis --> Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Han fikk sitte litt skikkelig ved 6 mnd. Før det byttet jeg ut bag'en med sportsdelen, og da ble det jo mye bedre utsikt med en gang. Ble happy av det :-) Er 7 mnd nå.
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Eg satt han litt forsiktigt opp i vogna med en dyna bak seg når han var ca 5 mnd:)
Mammasine Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Begynte ved 5 måneder, satt veldig skrått og med kalesjen nede (dersom været tillot det), så hun kunne se mest mulig. Før det var det bare sit-ups i vogna og misfornøyd liten jente. Lykke til!
rl84 Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 mi var 4mnd når hu fekk sitta litt oppreist i vogno.. hs sa at ein kunne trygt begynna m da i den alderen..
Lea Laus Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 Hmm.. Er ikke det litt tidlig? Her er lillemor 6 1/2 mnd og vi har ikke begynt enda... Kanskje tenke tanken da mon tro:)
rl84 Skrevet 29. oktober 2009 #7 Skrevet 29. oktober 2009 Eg "fekk beskjed" om at da å sitta oppreist (ikkje på den den krappaste) no i 6mnd alder å oppøve var ganske viktigt.. at di får sjå fuglane, bilane osv.. Mi har vert skam nyskjerrig fra dag 1 omtrent så me begynnte tidligt, men alle barn e jo forskjellige. Mi skyve seg fram på albuene i vogna og holde hodet opp om me har hu i liggestilling i vogna å hu ikkje er trøtt..hehe
Style_hunter Skrevet 29. oktober 2009 #8 Skrevet 29. oktober 2009 Vi skiftet til sportsvogn da lille sønn var litt mer enn 5mnd og da fikk han sitte på liggestilling og midtstilling. Hvis du er i tvil hvorfor ikke ta med babyen til barnefysio på Helsestasjonen? Det er veldig indviduelt når barna er store og sterke nok til å sitte i vogna. Det er spesielt nakkemusklene som må være sterke nok. Jeg tok med sønn til fysio da han var 4,5mnd og hun sa det var greit da utfra hans utvikling:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå