Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Hvilken hudkrem bruker dere på barna? Snuppa er 1,5 år og har brukt baby seba-med stellekrem hele tiden. Har vært veldig fornøyd med den. Har nå tendens til å få litt eksem på beina. Lurer litt på om jeg skal prøve en ny krem.
ToTette! Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Kjøper en stor pumpeflaske med Aderma Exomega (apoteket) Den er dyr, men holdbar. 300,- eller noe slikt for den store flasken. (400ml) Den holder mange måneder! Er beregnet på tørr og irritert hud. Parfymefri og uten parabener. Vet mange med problemhud bruker den, og da datteren min hadde en periode med litt tørr/ på kanten til eksemaktig hud på vinteren i fjor fungerte denne veldig fint! Jeg bruker den selv i ansiktet selv om det er en "body care". Hadde også sånne små kviser/nupper mellom/under puppene, og disse tok jammen kremen knekken på og jeg ble glatt og fin! Utrolig kjekt om sommeren da man gikk med mindre klær. Det var da jeg ble overbevist!
lille sprelle Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 exomega fra aderma ble vi anbefalt av hs for lenge siden. Har brukt den hele tiden. (og sliter litt med det samme som deg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå