Gå til innhold

Da har jeg nok mistet igjen....

stabeist

Anbefalte innlegg

Da tror jeg at jeg har mistet igjen, 5 ganga nå og ett fullbyrdet svangerskap for 2 år siden. Begynte å plutselig blø på mandagsmorgen, kom bare blod når jeg har vært på do-gjerne med mange timers mellomrom. Fikk bittelitt vont i livmor i et par timer på dagtid. Hadde ei blødning i går også...thats it. Så alt i alt blødde jeg litt over et døgn, bare litt blod og bittelitt vondt, men har mista alt av grav.sympt, så er ganske sikker på å ha mista. Var bare 5 uker på vei, men like sårt hver gang!

Det er godt å ha et slikt forum som dette.

Fortsetter under...

Hei daisywoo

Så trist å høre.

Var dette din 5 abort? Da er det et "bedre" forum for deg. Det heter "Habituell abort". Det er for oss som har hatt 3 eller fler aborter i rad med samme partner.

Har du fått utredning? Du har krav på dette etter 3 aborter på rad.

Lykke til videre.

Ja, hadde en begynnende utredning etter de 3 første, og da ble ingenting galt funnet. Ble heldigvis gravid og fødte en nydelig liten guttetass rett etterpå. Slo meg til ro med at det var bare ren uflaks at det gikk galt med de 3 første gangene, men nå kommer jo alt tilbake :(

Men men...har heldigvis en lege som hjelper og støtter meg masse. Var hos legen faktisk på fredag siden jeg hadde testa pos. og skulle videre på en ultralyd om en uke eller to!

Av og til er det bare så godt å få det ut får det er ikke noe som jeg vanligvis står å prater med mannen i gata om. Ser du også har vært gjennom en del tøffe tak...håper det går greit med deg!

Ja, det er ikke noe man kan snakke med alle om. De som ikke har vært gjennom dette klarer har ingen forutsettning for å fortså.

Husker selv at jeg hadde litt sånn, "ja, ja, det er jo ikke snakk om en baby" instilling før jeg hadde min første abort.

Har gutt på snart 4 år, men alle mine aborter har kommet etter han, i forsøk på å få en liten søster eller bror. Begynner å miste motet, men skal hvertfall gi det et forsøk til.

Lykke til! Håper jeg ser deg senere her inne – i andre forum :-)

Ja, det er ikke noe man kan snakke med alle om. De som ikke har vært gjennom dette klarer har ingen forutsettning for å fortså.

Husker selv at jeg hadde litt sånn, "ja, ja, det er jo ikke snakk om en baby" instilling før jeg hadde min første abort.

Har gutt på snart 4 år, men alle mine aborter har kommet etter han, i forsøk på å få en liten søster eller bror. Begynner å miste motet, men skal hvertfall gi det et forsøk til.

Lykke til! Håper jeg ser deg senere her inne – i andre forum :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...