Gå til innhold

Nattavvenningen gikk som smurt i 5 dager...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...men nå er nettene verre enn noensinne. Hun våkner hver 2. time og gauler så det høres over hele nabolaget (føles det som). Gir seg ikke før hun får mat. Det verste er at hun spiser godt på natten, føler liksom ikke at jeg kan nekte henne det siden hun faktisk er sulten. Spiser som en hest på dagtid også for tiden så skulle ikke tro at hun hadde behov for denne melka nattestid.

Lurer på om jeg skal begynne å gi henne flaske på natten istedet for pupp, er kanskje ikke fullt så attraktivt. Hun er ikke veldig glad i flaska så ville kanskje tro at det begrenser inntaket noe.

Noen andre som har hatt tilbakefall?? Hva gjorde dere evt? Prøver jo å være konsekvent, men etter 2 uker nesten uten søvn og syk selv så går det nå på stumpene løs kjenner jeg:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen forslag, egentig. Ville bare skrive noen støttende linjer. Whatever works! Sier nå bare jeg. Søvn må man ha, ellers blir man jo ikke folk.

Får hun så mye mat hun vil ha på dagen, og drikker hun nok væske i tillegg? Her har Lillemann plutselig begynt å drikke masse mme. Han har nettopp fortært en posjon grøt og 160 ml melk. Var jo rett og slett ikke nok med en normal posjon grøt. Lager som regel altfor mye, men nå var det visst for lite :-P

Skrevet

Takk for støtten Underveis:-)

Prøvde med mer grøt imorges og jammen gikk det ikke rett ned. Da sov hun selvfølgelig ikke mer enn 20 min i formiddag, vondt i magen. Blæh altså! Blir jo helt tullerusk av for lite søvn, lurer på om jeg har fått en aldri så liten bihulebetennelse i tillegg så hodet er totalt bomull nå.

Jaja, får vel prøve å slite ut bøllefrøet slik at hun slokner etterhvert. Akkurat nå sitter hun og ser på flammene i peisen og biter på babycallen, som du sa whatever works:-)

Skrevet

Litt tilbakefall her ogsaa dessverre, men ikke saa ille som hos dere. Maa nok skylde mye paa tenner og tett nese, som gjoer det vanskelig for lillemann aa sove. Gir han pupp en gang i tre tida saa vi andre skal faa sove litt ogsaa. Og saa er han som regel kjempevaaken fra halv seks. Herlig... Etter hjoernetennene har banet seg vei ut og nesa er i gang igjen, blir det slutt paa nattpupp. Oensker meg SAA en sove-baby.... :-)

Har daarlig med raad men oensker deg lykke til :-) :-)

Skrevet

Sove-baby ja.....det var jo det jeg bestillte:-) Eldste var også en utfordring på den fronten så jeg var jo forberedt, men denne sov så bra helt til hun ble 5 mnd.Ble jammen lurt der en stund. Må vel bite i det sure eplet og på'n igjen med avvenningen snart. Er så mye enklere å slenge ut puppen når jeg er syk kjenner jeg, bare ikke 5-6 ganger om natten da - litt i overkant synes jeg.

Lykke til til deg og SusieQ, er alltid godt å vite at man ikke er alene i denne søvnløse zombietilstanden:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...