Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Har en jente på snart 2 år. Vogna vi bruker er en emmaljunga-vogn. Det er så mange å velge mellom, vet ikke helt hvilken vi bør gå for..
❤lille stjerne❤ Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg anbefaler Easy Grow. Har denne til jenta mi på 2 år og er veldig fornøyd med den. Den har forlengerdel og kan brukes til barnet er cirka 4 år. Den er veldig god og varm, trenger stort sett ikke ha på barnet noe mer enn undertøy og den kan snøres tett rundt hodet så det ikke trekker kaldt ned på hals og skuldre. Den har glidelås som er enkel å ha med å gjøre. Den kan vaskes i vaskemaskin og tørketromles!!!
Bebés'ilvousplâit Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Vi har også Emmaljungavogn (duo edge) og er eiere av en Voksi classic som vi har brukt til begge ungene. Kjempebra pose som du kan bruke fra nyfødt til 3-årsalder, vil jeg anslå. Vi er i alle fall veldig godt fornøyd med den. Anbefales
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Vi er godt fornøyd med Voksi Urban 0-6 år, finnes en i 0-2 år men vi bruker den lengste delen alt, lang gutt på 1,5 år. Tynt ullundertøy og god og varm i posen sin. 0Posen er virkelig lang og kan bruke den lenge. Barnevognhuset Rudo selgen den og Igloo troller(som igrunn er samme pose.tror det er litt anderledes søm og uten pingvin puta, til 1499,- til fast lavpris.
❤lille stjerne❤ Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har Voksi Urban også (pingvinposen), men er ikke helt fornøyd med denne. Den er veldig varm og god, men..... For det første så er glidelåsene så små og kronglete de blir lett ødelagt. For det andre er posen så åpen rundt halsen, kan ikke strammes. For det tredje mener jeg at det bare er den ene delen man kan vaske selv, resten må sendes til rens. For det fjerde så synes jeg at med forlengerdelen så blir posen så altfor lang, da henger den ned foran på vogna. Den hadde ikke trengt å være så lang for man bruker den neppe til barnet er 6 år uansett da den ikke er så praktisk som en sovepose til telttur ol.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 Vår voksi pose kan strammes! Snor under borrelås flappen på toppen av posen. Får ikke strammet foran på posedelen da. Heller ikke hatt problem med glidelåsene. Posen er lang ja. Vi har tfk joggster twist som vel er en av markedets lengste, har derfor egentlig ikke problem med at posen henger ned. Er jeg inne på kjøpesenter glider jeg forlengerdelen helt av og putter under vogna. Anonym 12:50
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #7 Skrevet 29. oktober 2009 Troller iglo. Best i test og overkommelig pris.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #8 Skrevet 29. oktober 2009 Vi har Odewälder dunpose (den med bamse inni) og er kjempe fornøyd:-) Den er god og varm og lett håndterlig. Snuppa sov i den ute helt ned til 10 minus i fjor vinter og var god og varm. Den er også såpass lang at den kan brukes hele vognperioden.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #9 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg anbefaler ogaå Odewälder dunpose:)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #10 Skrevet 29. oktober 2009 Min nekter å ligge oppi vognpose nå..han er 14 mnd..så det blir saue skinn å ligge på og dyne/teppe. Og dress da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå