Gå til innhold

Utålmodig, symptomjakt ...og alt det der!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Himmel er det mulig....

Ser masse av dere er på "jakt" - og der er jeg også...

Men så er jeg litt dum også, syns jeg... Er jo ikke en mnd siden jeg gikk av pillen engang...hva er liksom sannsynligheten for at jeg treffer på første pp, liksom?

Aaargh....kan ikke bare kroppen komme tilbake til syklus sånn med en gang!?? Kanskje den er det, hva vet jeg...har jo ikke gitt den sjansen igjen.

Har funnet ut at dersom jeg går rett tilbake til regelmessig mens (ikke sånne kjempeodds, men..) så er IKM mellom 3. og 6.november.

Men greide ikke holde meg, så måtte ta en test i dag...sånn bare fordi, liksom. Selvfølgelig negativ...men håper jo enda da.

Hmm...det ble veldig sånn usammenhengende...men bare MÅTTE lufte litt! :-O

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikm rundt 13nov, tok også en test idag for å bare ta den. måtte siden jeg klarte ikke å holde meg , men var negativ. har håp ennå da. selvom jeg fjernet p-stav for ca 1 måned siden. håper syklusen er på plass igjen.

Skrevet

Det er så bra det ikke bare er meg som er utålmodig!

Vil jo liksom være gravid...helst i GÅR!!!

Skrevet

hehe,samme her. også har jeg følt symptomer, men det er sikkert bar noe jeg innbiller meg. håper på det beste, for både meg å deg =))

Skrevet

Haha, jeg er like utålmodig. Jeg ble så glad for å gå av pillen, NÅ skal det skje! Hva skjedde? Jo, hva skjer når man går av pillen? Tre-fire dager og så får man mensen. Jippi! Huff.

Skrevet

Ja...det er så irriterende, egentlig! Man er liksom klar, så kommer kroppen og bare "nope; patience, patience!!" ;-) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...