lenak8 Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 jeg må bare fortelle dere at jeg har så mye babystø nå at jeg snart sprekker. har ikm 13okt. så er en stund til. tips på når jeg kan begynne å teste?
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 hmm...det lureste er nok å vente til du er en dag eller to på overtid..men hvem klarer vel det? hehe.. men ikke test noe særlig mer enn 2 dager før-.har selv opplevd å teste 4 dager før, negativ test, men så tenker man bare at det var for tidlig, også tar man en til! hehe, blir dyrt.. jeg hadde egentlig ikm nå den 31 eller 1, men fikk litt friskt blod på papiret i dag, så skuta har nok seilt for denne gang:p
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Ettersom jeg ikke lenger går på pillen, så har min syklus blitt litt ustø. Antall dager mellom mens varierer en god del, så da er det vanskelig å forutsi når jeg har ikm. Vanligvis går det 23-26 dager mellom, men sist gang var det bare 17!;O så i dag er det 21 dager siden siste dag med mens, og har sååå lyst til å teste meg allerde, for synes jeg kjenner noe til symptomer - men er sikkert bare innbildning... allikevel så klør det etter å bare ta en test nå med en gang, men ettersom jeg egentlig ikke venter mensen før om en litne uke er det vel like greit å være tålmodig og bare vente. For som hun andre sier så blir det dyrt i lengden å drive å teste seg så ofte:b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå