Gå til innhold

Ting tar visst laaaang tid :-(

Anbefalte innlegg

Ting går ikke helt etter planen min :-(

Jeg har et barn fra før, og hadde lagt planer for når jeg skulle prøve på nestemann. Jeg holder på å skilles fra min mann og planlegger bygging av nytt hus. Regnet med at huset ville være ferdig innen neste sommer, og så snart vi var på plass, skulle jeg til Danmark. Da blir jeg 38 år.

Jeg tør ikke planlegge å bli gravid før flyttingen, fordi jeg var svært dårlig i hele første svangerskap. Men det er jo ikke så lenge til det er sommer igjen!

Men så viser det seg at kommunen ikke har nok byggesaksbehandlere, så de er ikke engang i nærheten av å oppfylle kravet om behandling innen 12 uker. De har laaaaang venteliste på saker de ikke har fått sett på enda. Det hørtes ut som om de hadde arbeid i nesten ett år fremover bare med de sakene som venter.

Jeg skal kjøpe tomt av kommunen, i et ferdig regulert og opparbeidet byggefelt, men det hjelper visst ikke.

Jeg ringte til fylkesmannen for å høre om det egentlig var lov. Tja, har de ikke folk, så har de ikke folk, så da er det visst ikke noe å gjøre med det. Festlig. (Lurer på om de ville sett gjennom fingrene hvis det var JEG som ikke kunne oppfylle et av deres krav...)

I mellomtiden blir jeg ikke akkurat yngre, og jeg vet jo ikke hvor lenge jeg må prøve før det forhåpentligvis klaffer.

Æsj, sliter litt med å holde motet oppe akkurat nå...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140881461-ting-tar-visst-laaaang-tid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...