chiqita Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 vi skal ha halloweenparty og jeg har så lyst å lage en punsj som er god men ser ekkel ut.. problemet er at jeg ikke kan lage slike ting i heletatt. noen som har forslag til meg?? skal være alkoholfri
chiqita Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 28. oktober 2009 ingen som svarte i går, så jeg prøver igjen..
Zitro Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Isåfall kan du bare ta vanlig Sweet/sour mix og vodka. Den blir litt sånn limegrønn i fargen, så tar du og kjøper litt ekkle plastikk dyr på lekebutikken som du lar flyte på toppen :-) Store dyr da, så det ikke er noen fare for å svelge dem :-)
Zitro Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 og lag gjerne grønne og oransje isbiter å ha oppi
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 Hehe, jeg har ingen oppskrifter, men syns det er litt morsomt at det eneste forslaget du fikk var med alkohol når du ba om uten ;o) Du kan sikkert lage med drinkmix og bytte ut alkoholen med brus
Zitro Skrevet 28. oktober 2009 #7 Skrevet 28. oktober 2009 Ha, ha... glemte å lese siste linja :-) Men vodkaen kan byttes ut med sitrobrus - like god da :-)
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 28. oktober 2009 #8 Skrevet 28. oktober 2009 Hehe, ja jeg skjønte nesten det ;o) sånt skjer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå