katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. november 2009 #51 Skrevet 16. november 2009 Tror du og jeg får samme termin Caffe!! tok en dig med ukesindikator idag. den sa 2-3uker siden befruktning. Så regner med min ikm og var rundt den13 Håper bare vi kommer helt frem denne gangen da. Stoor klem. Og dere andre:masse lykke til. Håper det blir mange pos.tester.
kjærlighetsbarn_2010! Skrevet 16. november 2009 #52 Skrevet 16. november 2009 Jeg er gravid! Testa på legekontoret idag, er nå (ifølge terminkalkulator) 4+4 og har termindato 22.juli. Så glad jeg er! Sender masse babystøv til dere alle :-)
Carasnella Skrevet 16. november 2009 Forfatter #53 Skrevet 16. november 2009 Jaaa katta, denne gangen skal det gå bra!! Morsomt om vi kan "slå følge" til juli neste år:) Også har vi samme fornavn;) Har du vært inne på terminklubben eller?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. november 2009 #54 Skrevet 16. november 2009 hehe så artig. skriver du og fornavnet slik:Cathrine? Har ikke vært inne på terminklubben enda. Får ta en tur når terminen blir slått fast med sikkerhet. Men siden det stod 2-3 uker siden befruktning vil jeg tippe rundt fred.13. klem.
Carasnella Skrevet 16. november 2009 Forfatter #55 Skrevet 16. november 2009 Jupp:) Men terminen din vil vel mest sannsynlig bli i juli, så da kan du jo ta en titt på juli 2010 inne på terminklubbsidene. Det har jeg gjordt:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. november 2009 #56 Skrevet 16. november 2009 Ja juli blir det uansett. Skal ta meg en tur inn i morgen er sååå trettt i kveld. Ikke mye andre symptomer enn det bortsett fra tisser oftere og litt småuggen av og til. Puppene er slappe hehe, litt strekk i lysken av og til. hva slags symptomer har du? klem
Carasnella Skrevet 17. november 2009 Forfatter #57 Skrevet 17. november 2009 Har i grunn ikke så mye symptomer jeg heller. Er samme som deg, småuggen og tisser i ett sett. Også må jeg ha mat nesten hele tiden da!! hehe:)
Foxi Skrevet 17. november 2009 #58 Skrevet 17. november 2009 Jeg hadde ikm 2 nov. Venter fortsatt på tr. Siste test jeg tok var fredag den 13 - negativ. Går og kjenner at mensen er like rundt hjørnet, men den kommer aldri. Har utrolig vondt i puppene også. Vurderer og bestille meg en time hos legen i løpet av uken. Kan ikke gå sånn å vente. Er ikke normalt det - i hvertfall ikke når testene er negativ! Gratulerer til alle dere som skjøt blink denne gangen :) Glad på deres vegne For dere (inkuldert meg selv) som ennå prøver eller venter på svar - masse masse lykke til :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå