Carasnella Skrevet 9. november 2009 Forfatter #26 Skrevet 9. november 2009 Har i grunn ikke så mye symptomer altså.. Men testen i dag ble som følgende: Veldig usikker. Hehe;) Nei, men tisset nå først på pinnen da, og etter 5 minutter var den tilsynelatende negativ. Studerte den litt nærmere i skikkelig lys og da var det akkurat som om man kunne ane hvor streken skulle komme uten at man så en strek. Men så var jo de 5 minuttene over og streken dermed ugyldig. Tittet på den etter en halvtime og da kunne man faktisk skimte en svaaaaak strek der hvor jeg først kunne ane at en strek ville komme. Men vil bare legge til at den streken som kom etter en halvtime var så svak at man ser den ikke sånn ved første øyekast altså. Men om man myser litt, holder testen i rett vinkel og har godt lys, så kan man skimte den:) Hihi.. Men er enda 4 dager til ikm da, så får bare smøre meg med tålmodighet:)
zassy☆ Skrevet 9. november 2009 #27 Skrevet 9. november 2009 Hehe, måtte le litt for meg selv, ”myse og i godt lys kaaanskje” så dumt og typisk da! Krysser fingrene for at det bare var litt tidlig! Lykke lykke til!
kjærlighetsbarn_2010! Skrevet 9. november 2009 #28 Skrevet 9. november 2009 skal teste i morgen. holder dere oppdatert. har en del symptomer, men er livredd det bare er innbilning.
Carasnella Skrevet 9. november 2009 Forfatter #29 Skrevet 9. november 2009 Hihi:) Lykke til i morgen da! tror jeg ryker på en i morra også jeg;)
zassy☆ Skrevet 10. november 2009 #30 Skrevet 10. november 2009 Skjer ting nå iallefall, smerter nedentil og ømme brystvorter, men godt mulig det bare er tanta som er på vei nå er vel vanligst å bli øm i hele brystet? MYE murring og stikkende smerter fra i går kveld. Bare venter på tanta nå jeg.. testet mer dere andre? Fortsatt masse lykke til!
Carasnella Skrevet 10. november 2009 Forfatter #31 Skrevet 10. november 2009 Testen i morges viste akkurat det samme som testen i går. For de som lurer på hva det var, så scroll litt oppover. Hadde i grunn håpet på noe annet, men her er det bare å smøre seg med tålmodighet. Og det er ikke alltid like lett.
zassy☆ Skrevet 11. november 2009 #32 Skrevet 11. november 2009 Ja den tålmodigheta har visst tatt ferie her også! Tror jeg skal kjøpe en test i dag og teste i morgentidlig eller fredag hvis jeg klarer vente! Brystvortene er skikkelig ømme nå, særlig den ene, kan jo være tanta selvfølgelig, men pleier ikke være sånn, kanskje kroppen min lurer meg!? Er vel mye psyken kan virke inn! Flere med ikm fredag som har testefest? Symptomer?
Vårbarnet med to små Skrevet 11. november 2009 #33 Skrevet 11. november 2009 fredag føles så uendelig langt unna! Jeg har også EN øm brystvorte.. men ellers ingenting Men, jeg har hatt følelsen av at jeg plutselig hadde EL på begynnelsen av denne uken. Plutselig var det stikkende vondt på ene siden, og så forflyttet det seg til den andre siden. Vi hadde sex en gang på søndag for liksom å ha gjort det, men etter det har vi ikke hatt overskudd til noen ting. Vi prøvde, men måtte gi oss fordi vi ikke orket. hehe. Jeg har selvfølgelig klart å teste to ganger allerede, og de har blitt blendahvite.. men, det visste jeg jo at de kom til å bli. Mannen min sa til meg; hvorfor tester du jenta mi??? du vet jo at det er alt for tidlig! jeg skal IKKE IKKE IKKE kjøpe flere tester før i morgen eller fredag!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sånn ellers så tar jeg gladelig i mot alt babystøvet som svever rundt her
Carasnella Skrevet 11. november 2009 Forfatter #34 Skrevet 11. november 2009 Møkkatester!! Tok en i dag, 2 dager før ikm og den var selvfølgelig hvit som snø!! Vet jo de andre testene var ugyldig, men man øyner jo et lite håp når det kommer opp en svak strek etter utgått tid 3 dager på rad..
zassy☆ Skrevet 11. november 2009 #35 Skrevet 11. november 2009 møkkatest ja, tok nettopp en jeg, hvit som snø her og at jeg ikke kunne vente til i morgen i det minste!!
paris83 Skrevet 11. november 2009 #36 Skrevet 11. november 2009 Jeg hiver meg på dette her, har aldri vært med på no sånt før, spennede! Har IKM på fredag, til nå har jeg kun ømme bryster. Hadde skikkelig mensesmerter i går, var sikker på at mensen kom, men neida, hehe! så jeg krysser virkelig fingrene:D
kjærlighetsbarn_2010! Skrevet 11. november 2009 #37 Skrevet 11. november 2009 tok test i går, men den var negativ. kom bare en strek, og ikke kryss som det skulle ha vært... vet det er for mye å håpe på, at det skal klaffe første gangen. men jeg ønska så virkelig at det skulle bli vår tur nå... men neida, så nå er det bare å vente på tanta... kan man teste negativt tre dager før ikm og være gravid alikevel? jeg bruker libresse kalenderen, kan jeg stole på at el er den datoen kalenderen der sier? jeg orker ikke begynne med el tester og diverse... når er sjansen for å bli gravid størst? vet det er rundt el, men hvor mange dager før/etter bør man leke kaniner? ;-) gratulerer til alle dere som har blitt gravide nå. krysser fingrene for dere som ikke har fått besøk av tanta enda, håper hun ikke kommer! ha en fortsatt fin kveld...
paris83 Skrevet 11. november 2009 #38 Skrevet 11. november 2009 Sist jeg ble gravid(SA) så testet jeg negativt dagen før IKM, og positiv dagen etter, så kan jo hende du testet for tidlig
kjærlighetsbarn_2010! Skrevet 11. november 2009 #39 Skrevet 11. november 2009 hadde jo vært supert dersom det hadde vært tilfellet hos meg da, men tør ikke håpe for mye. skal vente å se om tanta kommer i morgen eller fredag, hvis den ikke har kommet til mandag skal jeg teste igjen. (stygt redd jeg ikke må det, men...)
kjærlighetsbarn_2010! Skrevet 13. november 2009 #40 Skrevet 13. november 2009 Hvordan går det med dere? Er spent nå. Noen som har fått besøk av tanta eller som har fått pos.test? Selv har jeg ikke fått noen av delene enda. Neg test tirsdag 10.nov. Hadde ikm i går, men ikke tegn til tanta enda. Krysser fingrene for at hun ikke kommer heller, og at jeg bare testa for tidlig. Dersom tr ikke kommer i løpet av helga, blir det testing til uka. Er hjemme idag pga hodepine, svimmelhet, vondt i ryggen og løs mage. Ikke koslig! Er bitende kaldt ute, nesten -12grader, og jeg sprengfyrer her inne. Prøver å gjøre huset varmt og koselig til mann og barn kommer hjem. Er pappahelg i helgen, så da skal vi kose oss. Er kjempetrivelig når de er her, samtidig så kommer savnet etter eget barn nærmere da. Når jeg ser de fine barna som min mann har :'-( ps: Når tr er veldig nær, begynner jeg å blø etter sex. Nesten som om sexen "starter" mensblødningen. Hadde sex i går kveld, men ingen blødning enda. Noen andre som har det sånn?
kjærlighetsbarn_2010! Skrevet 13. november 2009 #41 Skrevet 13. november 2009 Btw: Jeg er jemy. Skiftet nick for litt siden...
Vårbarnet med to små Skrevet 13. november 2009 #42 Skrevet 13. november 2009 Ingen TR foreløpig og en negativ test på morgenurin i dag spent.... Jeg tok en test i går også.. ikke morgenurin riktignok... og dumme dumme meg... jeg så på den igjen i går kveld. Etter noen timer. DER var plusstegnet. (CB test) skyggestreken var veldig godt synlig den. VELDIG! men, jeg vet jo så godt at testen er ugyldig så mange timer senere Men jeg vet godt hva jeg kommer til å gjøre når jeg kommer hjem fra jobb - jeg kommer til å sjekke testen fra i dag morres. Og kjøpe flere tester. Med mindre TR kommer i løpet av dagen. Tenk om vi hadde klart det i løpet av bare 4 pp! Da hadde jeg vært så utrolig takknemlig!
Carasnella Skrevet 13. november 2009 Forfatter #43 Skrevet 13. november 2009 Fikk pokker meg en positiv test i dag!!! Helt skjelven jeg. Den er svak, men tydelig og rosa, og godt innenfor tidsfristen:)
Vårbarnet med to små Skrevet 13. november 2009 #44 Skrevet 13. november 2009 så bra gratulerer!! Håper streken blir sterkere og sterkere
zassy☆ Skrevet 13. november 2009 #45 Skrevet 13. november 2009 Ingen tr er foreløpig, men kommer nok, kjennes sånn ut så har ingen forhåpninger, gidder ikke teste en gang, vanskelig å holde seg positiv, virker som ”alle” blir gravid denne mnd! Men jeg er kjempeglad på deres vegne altså, blir vel min tur også
kjærlighetsbarn_2010! Skrevet 15. november 2009 #46 Skrevet 15. november 2009 Hei og hopp! Hvordan går det med dere? Hvor mange av oss med ikm 12/13 har blitt gravide? Fått besøk av tanta? Venter enda? Jeg venter enda, skal teste i morgen eller tirsdag tenker jeg, dersom ikke tanta kommer før da... Krysser fingrene, vær så snill å krysse for meg dere også!
*smula* Skrevet 15. november 2009 #47 Skrevet 15. november 2009 Jeg testet på fredag, den var negativ. Men fortsatt ikke mens. Så hvis mens ikke dukker opp, blir det nok en ny test tirsdag eller onsdag. Hvordan er "ståa" for resten av gjengen?
zassy☆ Skrevet 15. november 2009 #48 Skrevet 15. november 2009 Testet i morgest, negativ, ingen tante, ingen symptomer. Kan tr være sein fordi jeg har vært syk? Går fortsatt på pencilin. Lykke til videre folkens! Si fra hvordan det går med testingen
Vårbarnet med to små Skrevet 16. november 2009 #49 Skrevet 16. november 2009 hos meg har det ikke skjedd noen verdens ting. Jeg har fortsatt ikke fått TR, og bare negative tester. Så derfor heller jeg mot at syklusen min har sklidd ut igjen, etter tre måneder med helt stabil... æsj. Men, da tror jeg kanskje at jeg har IKM om en uke.. for det føltes som EL forrige søndag/mandag. Vi orket bare å ha sex en gang, men håpet er jo fortsatt her. Brystene er litt ømme, og føles litt - jeg vet ikke helt - kanskje litt sprengte. Kan hende det bare er noe kroppen min innbiller seg.
Carasnella Skrevet 16. november 2009 Forfatter #50 Skrevet 16. november 2009 Jeg krysser fingrene for dere alle og strør om meg med babystøv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå