Gå til innhold

Hva koster sånn gulvbelegg, som ligner på parkett, men som bare er en etterligning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke peil på hva det er laget av, men det er sånn plastaktig materiale. Noen som vet?

Fortsetter under...

Skrevet

Er ikke laminat hardt? Dette er helt mykt.

Skrevet

Ja, kanskje det er vinyl?

Vi har vært uheldige og revet opp en flik her vi leier, skulle flytte en lenestol. Måtte baksere litt med den for å få den ut døra. Om vi ikke får til å fikse det på annet vis, så må vi jo nesten erstatte det. Det er rett foran døra, og syns godt.

Annonse

Skrevet

Huff, FAEN, googla og fant det. Koster opp til 400 kr pr kvadratmeter. Og det er vel kanskje 12-15 kvm det er snakk om her, det er virkelig noe vi IKKE har råd til. Leier hos tanta mi, blir nervevrak av å bo her. For det første har hun lagt noe laminatdrit som for det første visstnok ikke tåler vann i stue, gang og kjøkken. Greit nok, vi er flinke til å tørke. Men det tåler faen meg ingenting før det blir hakk i.. Det ender vel med at vi må legge gulv over hele jævla leiligheten. :(( Huff, nå blei jeg deppa.

Skrevet

Men takk for tipset i alle fall.

Tungt og langt sukk.

Skrevet

http://www.intep.no/

her står det litt om de forskjellige typene..

Kan jo gå på en gulvbutikk å kjøpe en "prøve" å så prøve å lappe med den

Skrevet

Vanlig slitasje skal ikke du betale noe for. Særlig ikke når det er lagt et drittgulv som ikke tåler noe. (Tenker på laminaten).

Skrevet

Jeg har litt lyst til å tenke slik jeg også, for det er faktisk et drittgulv.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...