Gå til innhold

Flere som må spise heeele tiden?

Anbefalte innlegg

Jeg går og småspiser hele tiden for å holde kvalmen litt unna. Desverre blir det ikke alltid helt sunne valg, men stort sett er jeg flink da.. drikker også en del mer enn til vanlig, men så drikker jeg til vanlig veldig lite.

Fortsetter under...

har en blanding av lite matlyst, men må spise hele tiden for å ikke bli overveldet av kvalme. Det jeg spiser som er usunt er stort sett potetgull. Ellers har jeg ikke lyst på kaker og søtt egentlig. Men jeg husker at jeg fikk enormt søtbehov i 3. trimester da jeg var gravid med datteren min. Uff, det ble nok noen kilo der altså. Men da spiste jeg ikke i det heletatt i 1. tri.

Jepp! Spiser og spiser og spiser. Hvis ikke tar kvalmen meg. Sånn har det vært i beg av alle tre svangerskapene. Legger derfor på meg mye i begynnelsen, for så å ikke legge på meg et gram i 2.trimester ;) Prøver å ikke putte i meg alt for mye junk, men det er stort sett kun det som hjelper;)

Off ja. Det eneste som hjelper på kvalmen er mat, mat og mere mat=(

Og søvn ;)

Jeg har slått meg på fine rundstykker. Det er ikke noe bra i det heletatt! Jeg har ikke spist loff på flere år, men nå har jeg problemer med å gå en hel dag uten litt loff med margarin. Eneste jeg virkelig har lysst på.

Annonse

Helt i starten av svangerskapet hadde jeg ikke behov i det hele tatt, og hadde bare lyst å spise sunt og godt, ingen søthunger.

NÅ har det helt snudd, spiser fortsatt sunt, men nye mer brødmat enn ellers og likevel har jeg veldig hard mage. Det som er godt ene dagen, smaker ikke like godt den andre. Veldig saltsjuk!

Jeg har nettopp begynt å merke kvalmen, den kommer som regel rett etter frokost og varer til kvelden. Driver å pønsker ut hva som er best for å holde den på avstand....

Men jeg er glad til, håper barnet er frisk og rask, så får jeg kontrollere meg bedre i 2 tri :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...