Prinsesse29 Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Når er det vanlig og kontakt jordmor? Noen med erfaring??
twoboys & a girl Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Nå og sist gang så har jeg bare vært hos lege første gang, deretter bare gått til jordmor fast. Bare vært hos lege for event sykemld.
FruBoger fødeklar Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Enten venter du til du har vært hos lege, og blir henvist til en jordmor.. Eller så ringer du nærmeste helsestasjon og ber om ei:) Spørs litt på når du har legetime, om du har mye du lurer på og slikt.. Sist gikk jeg til lege først, nå blir det jordmor..bare for moroskyld:P
Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Det kommer vel litt an på hvor vanskelig der er å få tak i jordmor der du bor. Er det lange ventelister så er det lurt å ta kontakt tidlig. Personlig kommer jeg til å gå til fastlege til det blir aktuelt med ultralyd og deretter bruke både jordmor og fastlege. Men så er det kamp om jordmødrene her i byen også da.
Prinsesse29 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2009 Takk for svar! Jeg har HVP viruset (livmorhalskreft) type 18, noe som betyr at jeg må operere i min uke 13, dvs 20.11.. Jeg har derfor vært hos lege, gynekolog og på volvat mange ganger allerede. Tenkte det var "hyggelig " og gå til jordmor og snakke om litt andre ting enn risikoer og hvordan de skal operere for å unngå sa. Da skal jeg ringe og høre jeg.. Takk igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå