Gå til innhold

Da er det bare ett par uker til jeg skal igang på 3. forsøket med kort regime! :)

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner at det begynner å nærme seg og jeg håper at vi får er positivt resultat denne gangen, tør ikke tenke på hva vi skal gjøre hvis ikke... Jeg skal bruke Puregon, 350 E fra CD 1, evt 2 og Cetrotide 0,25 mg fra CD 5. På CD 10 skal jeg på første UL. Håper at det har bedre effekt på eggene, vi har fått ut få egg og ingen på frys tidligere...

Men hva mener de med syklusdag 1, evt. 2? Hvordan ville dere tolket det? Hva har dere andre som har hatt kort regime gjort?

Fortsetter under...

Hos meg startet mens på en tirsdags ettermiddag. Onsdag ble da betraktet som første syklusdag, og jeg startet på Puregon på torsdag (2.syklusdag).

Gikk på sprøyter i 10 dager, hadde uttak i går. Fikk 10 egg ut, men kun et befruktet som ble satt inn igjen i dag.

Kort regime er utrolig greit da. Har hatt mimimalt med bivirkninger, har kun vært litt trøtt.

Gratulerer som ruger, Aliice :) Håper at du får pos test! Men skjønner også det en blir litt skuffet av å ikke få den "ekstrasjansen" som et fryseforsøk er... Får håpe at det ene egget er det som skal til for at dere lykkes :)

Ja, jeg er spent på kort regime, jeg har hatt langt på det to andre. Jeg hadde ikke noe særlig med bivirkninger (regulerte ned med injeksjoner også), men det tar jo så lang tid! :) Har du kun hatt korte regimer?

Takk for det Elisabeth:)

Ja, dette er vårt første forsøk og det med kort regime. Klinikken vi bruker (privat), bruker som regel bare kort regime. De kaller det "soft IVF".

Det som er så greit med kort regime, er jo at det går så innmari fort, og det er jo en STOR fordel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...