Dikigoros_Høygravid Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Hei, min sønn er 10 uker og jeg synes det ser ut som at han klør i gommene. Dette er min første så jeg er ganske grønn, er det noen som hvet når det er vanlig at tennene begynner å presse på? Han har også plutselig begynt å bli redd for sterke lyder og brå bevegelser, mener å ha lest et sted at barn oppdager redsel ved en viss alder, men husker ikke hvor jeg så det.... Ellers så synes jeg han sover litt lite... aldrig lange økter på dagen, men sover hele natten, kun avbrutt av spising hver 3 time... Hadde vært morsomt å høre om andre har lignende erfaringer:-)
magica og lille tryll ♡ Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Heihei ) Nå er snuppa mi snart 4 mnd, men la meg nå se om jeg kan huske tilbake...hehehe ;o) Joda hun begynte å sutte og gnage på ting som kom inn i munnen ganske tidlig ja. Nå tygger hun på gummene sine og sikler som et uvær, men ingen tenner i sikte. Etter som jeg har skjønt så kan de holde på sånn veeeldig lenge før tennene titter fram. Men det er klart noen er jo veldig tidlig ute da. Når det gjelder redsel så vet jeg ikke helt. Snuppa har såvidt begynt å vise skepsis overfor fremmede, særlig menn. Vet ikke når det er vanlig at kommer. Kanskje lillemannen din plutselig har begynt å oppdage omgivelsene og syns det blir litt mange, nye inntrykk? Vesla har alltid hatt godt sovehjerte (bortsett fra de få ukene hun skrek pga KISS). Sover gjerne 2 lurer á 2-3 timer på dagen og et par kortere på ettermiddagen. Sover nærmere 12 timer om natten avbrutt av tre amminger. Dette har hun mer eller mindre gjort siden hun var ti uker. Meeen... store variasjoner her altså, noen dager/netter blir bare rot med søvn og spising. Mens andre går som en lek. Ingenting som er snekra liksom.
Dikigoros_Høygravid Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2009 Så godt å høre:-) Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå