Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har?? Vi skal kjøpe ny komfyr, og jeg vi ha induksjon. Men det er jo en del dyrere enn vanlig, så jeg vil vite hva som er bra, og gjerne om noen er misfornøyd. Hva må jeg se etter/ikke se etter?? Noen som kan hjelpe??

Fortsetter under...

Skrevet

veldig kjekt med induksjon. Er fornøyd med alt unntatt noe som er skikkelig driiiit på den vi har:

"Knappene" sitter på koketoppen nærmest den som lager mat. Klær og armer og hender kommer borti den hele tiden og endrer da den innstilte tempen, Neste gang skal jeg ha dette på siden! Vår er også slik at den piper og står i hvis noe står/ligger på koketoppen og den ikke er i bruk. Ganske frusterende når man gjerne vil la kjlen stå på plate toppen i stedet for på benken etter at man er ferdig med maten. dette gjelder også stekebrett som jeg liker å sett der når de er varme. Frustrerende og irriterende.

Skrevet

takk for tips!!

Tar gjerne imot flere erfaringer!! Er helt grønn på dette området.

Skrevet

Takk for tips!!

Tar gjerne imot flere tips også, er helt grønn på området!

Skrevet

og så hang siden seg opp......

Skrevet

Vi har induksjon og har hatt det i 5 år nå. Jeg ELSKER induksjon!!!! Skal ha det i neste hus også :-) Det går fort å varme opp ting, ingenting svir seg på den = ekstremt enkel å rengjøre, den er kald igjen veldig fort etter bruk siden platene ikke blir varme i seg selv, men bare oppvarmet av pannen som har stått på den, brannsikker, sikker for små barn osv.

Vil anbefale deg å ha minst 2 soner med powerboost, veldig kjekt når du trenger å koke opp noe fort :-)

Annonse

Skrevet

Vi har hatt induksjon i to år no, og eg elskar den komfyren! Det einaste som er dumt med induksjon er at eg blir frykteleg frustrert når eg skal lage mat hos andre som ikkje har det. Det tar jo så lang tid!

Vi har Siemens og er kjempefornøgd. Det er powerboost på alle kokesonene, men det kan berre brukast på ein om gangen.

Vi har og "knappane" mellom kokesonene og oss som står og lagar mat, har berre kome borti og stilt på temperaturen eit par gongar, det er ikkje vanskeleg å unngå for meg i alle fall. Har ikkje problem med at den begynner å pipe dersom det står ting oppå den, det skjer berre dersom eg set noko akkurat oppå "knappane".

Kjem aldri til å kjøpe "vanleg" komfyr igjen, ikkje under nokon omstendigheter.

Enten så er det denne vi har, eller så er vår veldig lik:

http://prisguide.tu.no/product.php?productId=73761&cat_id=243

Skrevet

Enig med Ranveig, skikkelig frustrerende å lage mat uten induksjon når man er vant til det :-)

Kommer aldri til å ha noe annet hjemme.

Det går fort å koke opp ting er vel det jeg er mest glad for. Og enkelt å holde rent. Vår piper ikke når det står noe på den, og knappene er på linje nederst, så de kommer vi heller ikke borti.

Vi har powerboost på alle, og kan bruke flere samtidig så vidt jeg vet :-)

(skikkelig husmor.. he he..)

Helt klart verdt de ekstra pengene! Dere vil ikke angre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...