Gå til innhold

Er jeg hysterisk om jeg holder sønnen vår hjemme fra BHG til mandag siden det er 4 på avdelingen som var hjemme med feber idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo overhode ikke sikkert det er svineinfulensa, men jeg er gravid i uke 34 og skal få vaksinen neste tirsdag og vil helstikke bli smitta.

Ville dere holdt han hjemme elller er det å være litt vel hysterisk?!!

Takk for deres meninger:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja synes du er hystrisk siden de allerede kan være smittet fordi at det er mest smittsomt før det bryter ut.

Skrevet

Det synes jeg ikke!!! Gjør akkurat samme selv :) til skattelita får vaksine. Ho tilhører risikogruppen og synes ikke at ho må bli utsatt for nokka mer.

I vår tilfelle så er det 8 andre barn som er blitt syke :S og noen er innlagt på sykehus...

Skrevet

Nei jeg synes ikke du er hysterisk i det hele tatt! Du vet jo ihvertfall at noen i bhg er syke.... Jeg har holdt lillegutt hjemme denne uka enda jeg ikke vet om noen i barnehagen er syke engang. Jeg skal ta vaksinen i morgen, han skal tilbake i bhg etter det. Jeg føler meg hysterisk også, men vil ikke utsette meg og lille baby for denne skumle sykdommen når jeg kan gjøre noe i forsøk på å unngå dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...