*smula* Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Den renner jo ut. Ligger dere med beina oppetter veggen, slik som man ser på film? Eller har det kommet nok "inn" uten å ty til sånne tiltak? råd mottas med takk.
lurer og lurer :) Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Legg en pute under rompa/korsryggen og sett beina oppetter veggen! Også ligger du der i ca 20 min etter sex Det skal visst funke! Det er det jeg gjør hvertfall, finnes jo en drøss av kjerringråd! Noen står på hodet, men det høres jo litt ekstremt ut hehe.. Men sæden finner veien også selv om man ikke ligger med bena opp etter sex.
Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Hei du =) Man trenger kanskje ikke å løpe på toalettet med en gang etterpå eller dusje. Jeg pleier å ligge så lenge jeg kan og orker. Helst gjøre "det" når man har lagt seg for kvelden slik at det kan ligge inni deg til morgenen etter.
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 vi gjør "det" på kvelden når vi ha lagt oss, etter at han har kommet legger han ei pute under rumpa mi slik at spermen holder seg der inne. Ligger da me puta til morningen etter. hvis vi gjør d på dagtid ligger jeg me puta under rumpa i min 30min.
-68mamma Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 Dette skal ikke ha noe å si for om du blir befruktet eller ikke - det er et kjerringråd fra gammelt av. Men det skader jo ikke - bortsett fra at man kan få seg en urinveisinfeksjon da (hvis man ikke tisser etter å ha hatt sex) Jeg har aldri ligget med beina hverken opp eller pute under rumpa - men har da blirr gravid tre ganger likevel. Det er jo minimalt som trengs for å befrukte ett egg.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 De 2 første sv.skapa ble jeg gravid med glemte p-piller og var bare en kjappis bakfra hvor jeg tisset med en gang etterpå. Men det er maaange år siden hehe
jobber med saken har klart det Skrevet 28. oktober 2009 #7 Skrevet 28. oktober 2009 Heisann:) Jeg har nettopp fått beskjed om å stå på hodet etter sex:) Dette er fordi jeg har litt tranger passasjer inni der. Er en homeopat som har gitt meg dette rådet. Vet det høres sprøtt ut, men det skader jo ikke å prøve... Vi har forresten prøvd i 18 mnd nå, så alle andre sprøe råd mottas med takk:)
nicki82 Skrevet 28. oktober 2009 #8 Skrevet 28. oktober 2009 Hvordan vet en homeopat at du har trange passasjer?? Hva slags homopat er det du går til, om jg tør spørre *bilder i hodet* . Dessuten så trodde jg først at det var tull at det er anbefalt å stå på hodet etter sex X ) Fra spøk til alvor.. Håper du lykkes med turnøvelsene etter sex...hva vi ikke må gjøre for å få spire til å sitte...hehehe
påtjukken Skrevet 28. oktober 2009 #9 Skrevet 28. oktober 2009 mitt råd er nok bare å ha sex etter dåke har lagt dåke for natta.. for da ligger dei lengst inni deg.. og eg har aldri fått problem me uvi ol av den grunn så stå på... mange blir jo gravid av en kjappis på fylla der du har sex så går hjem så samme når og hvor me har sex:) men kjærringråd er no en kjekk tidsfordrivelse mens me prøver da:p
jobber med saken har klart det Skrevet 29. oktober 2009 #10 Skrevet 29. oktober 2009 Var til en som driver med irisanalyse. Da kan de "se" slike ting. Jeg var kjempe skeptisk til slikt før jeg faktisk prøvde det. Nå tror jeg fult og helt på alt han sier... Forsto det slik at jeg har bakoverbøyd livmortapp og at den ligger litt i klem.. eller noe slikt... resultatet er i alle fall at det er vanskelig for cellene å komme helt frem.. Da kunne det være at det hjalp å stå på hodet.. hehe.. får sms av venninner hver kveld som ler seg i hel av meg.. men men hva gjør man ikke for å få det til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå