pcoskona,gutt10?12 Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 noen som har prøvd ingefær te å det har funket??
Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Ååh det er deilig! Man kan koke den i vann, og eventuellt tilsette sukker.. Eller man kan mose den og ha den i en shake med gulrot,appelsin,eple og mye mer godt i Men hva skal det hjelpe mot? Kvalme? Det vet jeg ikke Synes selv det hjelper litt mot tett nese og halsvondt hvertfall
Prinsesse29 Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Hei!! Ingefær rot er helt fantastisk for og mot det meste!! Hvis du skjærer en bit eller to av fersk rot, legger det i kokende vann (te-kopp) og med ei t-skje honning....mmmmmmmmmmm!! Kjemepgodt og har samtidig en anti septisk effekt. Har du ulike betennelses tilstander i kroppen, skal dette hjelpe. Mange med revmatisme og andre kroniske belastnings tilstander spiser litt fresk ingefærrot daglig.. (anbefales IKKE, er fryktelig sterkt) Hvis du søker på ingefærrot, så dukker det opp masse masse info..
rødt&blått Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Litt intressert i om dette fungerer mot kvalme jeg...
pcoskona,gutt10?12 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2009 det skal fungere mot kvalmen ja:)
solbrilla Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 skal jeg prøve jeg også men det funker vel med litt sukker istedet for honning? tåler ikke det... eller er det noe annet godt man kan ha oppi?
Mortil1snart2<3 Skrevet 27. oktober 2009 #7 Skrevet 27. oktober 2009 Kjøpte den forrige gang jeg var gravid, men ble enda kvalmere enn før... er vel litt smak og behag:)
*Knerten* Skrevet 27. oktober 2009 #8 Skrevet 27. oktober 2009 Enig blir faktisk mer kvalm av det, akkurat nå ihvertfall;) peppemynte funker bedre synes jeg..Prøv det!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 27. oktober 2009 #9 Skrevet 27. oktober 2009 om du liker ingefær funker det=) men om du ikke syntes det er godt blir du bare enda mere kvam heheheh. men bringebær kapsler kan oxo hjelpe for kvalme=)
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 28. oktober 2009 #10 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg bruker mye ingefærte. Synest det hjelper på forkjølelser, vond hals, og kulsig kropp. Men det funker ikke i det heletatt på kvalme hos meg:( Men jeg drikker det fordetom;) Er jo bra greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå