Gå til innhold

Gode akupunktører i Oslo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan anbefale Klinikk Fjeld, på Majorstua, like ved krysset. De er dyktige, trivelige, og spesialister på barnløshet.

Jeg gikk der ukentlig i mer enn to måneder ifbm ordinært forsøk nr.3. Det hjalp ikke meg med verken eggkvalitet, graviditet eller andre fysiske ting ift forsøket - men det er en fin måte å slappe av på.

Ettersom det ble en dyr form for avslapping har jeg ikke brukt det etterpå, og kommer nok ikke til å gjøre det igjen - men klinikken kan jeg godt anbefale dersom man først har bestemt seg for akupunktur.

Vibeke hos Klinikk Fjeld er kjempesøt og kjempeflink! Nå ble ikke jeg gravid av akupunktur, og jeg satte ikke nåler denne gang når testen ble positiv, men hvis du ikke har prøvd det før, er det verd et forsøk.

Har du forresten vurdert å prøve i utlandet eller hos Hausken? Vet at mange har lykkes når de har byttet klinikk og behandlingsopplegg. Har du prøvd kort regime? Eller har dere vurdert adopsjon eller eggdonasjon? Vet at Rose39, som har hadde ED i Hellas for noen uker siden, snart skal teste etter maaange nedturer med egne egg (selv om de har en liten drømmeprins fra før).

Lykke til videre :-)

Klem

har prøvd akupunktur før...men ikke en som er spesialist i fertilitet...synes det er interessant å høre hvem dere bruker...

Var borte i Fjeld på Aleris etter innsetting....men det hjalp i allefall ikke...

prøvde en i danmark med samme resultat...hun sa foressten at hun ikke satte nåler den først uken etter innsetting i frykt for t et egg som ikke skulle feste seg naturlig satt fast...

Aldri hørt før...

Er hos mr Hausken :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...