Zeke Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Har liksom ikke tenkt å ta denne vaksina jeg men så sa svigerinna mi at du skal vel ta den svin.inf. vaksina? Har liksom ikke tenkt på det men jeg har jo astma¨så jeg er jo i den gruppa som får ta den til uka. Hadde ikke tenkt på astmaen min som en av risikoene , men det er jo en risiko, snakk om å tenke sie jeg. Ja veit noen e rlitt treige i oppfatningen hihihi blir jo ganske dårlig når jeg blir forkjøla , bronkkit,lungebet. osv men har liksom ikke tenkt noe meir på det. Så nå må jeg besteme meg, er livredd for denne vaksina er så usikker men andre sie selvfølgelig skal du ta den du må jo. sorry måte bare blåse ut litt er så usikker på hva jeg skal gjøre.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Hei på deg. var i samme situasjon som deg, men fattet mot og tok den i går sammen med min datter på 12,sønnen på 15 hadde influensa forige uke. Datter har astma og jeg har feil med hjerteklaffen. Flere leger og spesialister ville vi skulle ta den. Gikk veldig greit, men fikk veldig vondt i armen etterpå begge to, dette er helt normalt. Er også prøver, og tenkte det var greit å få tatt den før jeg ble gravid igjen. Leser flere plasser at en bør vente en mnd med å prøve etter vaksinen. Men nå er den tatt og angrer ikke på valget. har du astma og er prøver vil jeg absolutt anbefale at du tar den. Men valget er selvfølgelig ditt. masse lykke til. klem
Zeke Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2009 Takk, må nok ta den siden legene sier det men er så redd for evt konskvenser av dette på lang sikt, anner jo egentlig ingenting om denne så det er det jeg er redd for. lykke til du også
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 jeg hadde tatt den før jeg evt ble gravid om jeg hadde hatt muligheten til det, for å sitte med skal/skal ikke spmet når du er gravid er rett å slett forferdelig! lykke til!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 De sier den er nesten identisk m vanlig sesonginfl.vaksine. Norge er jo ganske strenge på medisiner så tror du trygt kan ta den. Bedre nå før du blir gravid. Få deg en time du. Klem
Zeke Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2009 skal evt ta den nå til torsdag eller neste uke (ons.eller tors.) skal ha mensen til mandag trur jeg, kanskje jeg bør evt ta en test i helga da for sikkerhets skyld. siden vi er prøvere. takk for synspunktene.
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 27. oktober 2009 #7 Skrevet 27. oktober 2009 jeg har også tatt den.igår.visste ikke at det skulle bli denne uka,så vi har vært prøvere denne pp.stemmer bra at armen blir skikkelig vond ja,men ellers er jeg i godform jeg ihvertfall:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå