PPEO Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Skal bestille takkekort til dåpen. Noen som vil dele erfaringer...
Soljentene:) Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Sjekk ut www.optimalprint.no Kanskje du finner noe der du liker:)
Tone 77,Bergen,fødte 190909 Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Hei Jeg gjorde det personlig Når jeg hadde dåp, så tok jeg et bilde med hver familie/el par/ eller person og de holdt datteren(dåpsbarnet) i dåpskjolen. (obs minimum 2 bilder pr gang da noen var blunket med øynene el lignende) Så la vi det inn på dataen og skrev ut et bilde med tekst (feks Takk for den flotte gaven som jeg fikk til min dåpsdag) og sendte dette til de som deltok For de som ikke var til stede hadde jeg tatt et bilde av dåpsbarnet med dåpskjolen på og laget tekst på dette Det jeg føler at jeg bommet med var at jeg tok alle bildene selv, det ble stress for meg. Nå har jeg fått nr 2 og skal gjøre det samme, men denne gangen har jeg tenkt at noen skal gjøre det for meg. Ville bare dele min erfaring MAsse lykke til
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 tone, dette har vi også tenkt å gjøre som takkekort. tror folk setter stor pris på det som er så personelig(dåpen er 22 nov)
BaMbi <3Storegull+Lillegull<3 Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 www.kortshop.no Kjempefine kort!!
Rampongi Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 jeg bestilte nettopp takkekort fra fotoknudsen. 8,50 kr med konvolutt. Tror de blir ganske fine, mange forskjellige kort å velge mellom,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå