MammaMø med to små Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 hjelp!! det som ikke skulle skje,har skjedd! vi skulle ta vaksina om ei ukes tid når den kom til legekontoret.men nå har hatt fått det! Så nå skal jeg emigrere til mamma en ukes tid;) tar ingen sjanser her! men jeg ahr ikke vært borte fra han så lenge etter vi flytta sanmen så dette blir en prøvelse!!!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 ta det med ro dette går fint. svært få som faktisk blir alvorlig syke. selv hadde jeg nok bare blitt hjemme. kan jo ha blitt smittet uansett.
NurseShark Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Det går nok fint! Er dere sikre på at det er svineinfluensa da? Det er mange med vanlig influensa nå også hører jeg:-)
rødt&blått Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg trodde jeg hadde fått den selv, men var noe annet, så ikke sikkert han er smittet sålenge det ikke er påvist!
MammaMø med to små Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2009 takk for trøstende ord:) jeg har fått tilbud om vaksina i morgen og den skal jeg ta! har bare venta og venta så ringte de meg fra legekontoret i kveld:) ble superhappy og nervene roet seg betraktlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå