vinden1 Skrevet 27. oktober 2009 #1 Del Skrevet 27. oktober 2009 Kan du fortelle om menopur/puregon doseringen din og hvordan den var annerledes enn de forrige gangene? Skal selv erstatte puregonen med menopur i siste halvdel av eggmodningen og er spent..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140878475-sitron72/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitron72 Skrevet 27. oktober 2009 #2 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hei vinden1, har hatt fire forsøk og det jeg best responderer på er en balnding av puregon og menopur samtidig - så det blir litt stikkings Første gang brukte jeg bare puregon, 225 mg. Fikk ut 10 egg, 4 beftukta og kun ett godt nok til å sette inn. Nest gang prøvde vi kun menopur, men en lavere dose for om mulig å få ut færre egg men bedre kvalitet. 150 mg. Det ble for lav dose, så kun to follikler overlevde helt til uttak. Ett befrukta og inn. Tredje gang var det en blanding av puregon og menopur hele stikkeperioden, da fikk jeg ut 8 egg og fem befrukta. Mao mye bedre! Tror det var 75 menopur og 150 puregon. Denne gangen økte vi penopuren litt, slik at det var 175 puregon og 75 menopur. Mitt desisert beste forsøk, med 9 egg ut og 7 befrukta!!! 2 inn og 2 på frys, første gang har fått på frys. Det skal også sies at i den to måneders pausen før siste forsøk nå så var jeg flink til å spise jod, sink, multivitamin og folat. I tillegg 2 ts wheatgrass hver morgen. Samt blodfortynnende albyl-e går jeg også på nå. Er helt sikker på at det har bedret kvaliteten på eggene mine også. Håper dette var et brukbart svar, Vinden, og lykke lykke til på neste forsøk. P.S. Er bare på rugedag 4 ennå så altfor tidlig å si hvordan det går. Kjenner ingenting. Veklser veldig mellom positiv og negativ så får vel bare vente og se... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140878475-sitron72/#findComment-140878763 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå