Gå til innhold

For tidlig?? Trenger litt råd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det akkurat en uke til IKM.

Men nå må jeg spørre dere gravide her inne om tegn.

For siden lørdag, har jeg hatt så vonde brystvorter at jeg har lyst å grine når jeg har på bh.

Selve puppene er også litt ømme, men bare om jeg klemmer på de. Men bryst vortene er helt grusomme?!

Hadde dere slike symptomer? Har aldri hatt vondt i brystvortene/brystene før, ikke i forbindelse med mens, EL eller noe..

Hmm..

Er det ikke litt tidlig å få symptomer også? Hadde dere noe lignende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var både superøm i bryster og kvalm og oppblåst så lenge før forventet mens. Dette var ganske sikre tegn for meg om at det hadde funket denne gang. Jeg hadde jo IVF-forsøk, så jeg var ganske klar over dagene, men tror absolutt det er mulig at det er graviditetssymptomer så tidlig, selv om det er kan for noen være vanskelig å skille mens symptomer fra graviditetssymptomer fordi alt jo er basert på hormoner. Jeg hadde det som regnes som høyt hcg på dag 10 etter innsett (dvs ca 4-5 dager før mens) så kanskje det kommer an på hvor tidlig du produserer hcg og hvor mye. For kvalme er jo ofte forbundet med høyt hcg nivå.

Men desverre er det vanskelig å vite det noe klarere før grav.test. og eventuelt forventet mens.

Skrevet

jeg hadde ekstremt vonde brystvorter ca fra unnfangelsen.. de var helt sykt vonde... er nå 7+5 :)

så det er håp

lykke til

Skrevet

Jeg testet meg 5 dager før IKM, og da hadde jeg hatt ømme pupper og vært småkvalm i 1 uke. SÅ noen av oss får fort symptomer :)

CBtestene kan du nå teste med 4 dager før IKM, men da med morgenurin. Så da er det jo ikke så lenge igjen før du kan teste og KANSKJE få det svaret du ønsker!!! SÅ spennende!!!

Lykke til :)

Skrevet

Ja, det er så spennende!! Håper TR holder seg laaaaaaaaangt unna og blir borte i ca 40 uker !! :-))

Skrevet

1 uka før ikm hadde æ alle de tegnan, kvalm, halsbrann + + både nu og da æ gikk med sønn min ;) Vent nån daga å ta en gravitest med mårraurin davel ;)) Æ testa positivt 9 daga etter el sist gang å nu testa æ ikke før dagen før ikm, men va knallpositiv, så garantert vært positiv nån daga før ;)

Lykke til, kjempe spennanes! ;)

Skrevet

Jeg har hatt vondt i puppene helt fra jeg begynte å ønske meg barn =)

Skrevet

Det var også mitt første symptom. Jeg fikk det allerede en uke før jeg ventet mens, men testet likevel ikke positivt før uke etter IKM. Kvalmen kom noen dager etter IKM, men dette er jo veldig individuelt. Det var først og fremst brystene, og da som du beskriver, brystvortene som var mitt første tegn. Så det er fullt mulig! :D

Skrevet

Nå klør puppene også noe vanvittig.. De er tunge.

Så er jeg sulten HELETIDEN.. Så når jeg spiser så er jeg sulten igjen etter 15 min?! Er det også tegn?

Jeg har jo IKM på tirsdag som kommer, så er vel litt tidlig å teste? Kvalmen kommer i små bølger også.. Men ikke ofte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...