BebeGutt<3 Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Hvis eg blei gravid meg eggløsning, så er eg ca 3 uker på vei.. (2 uker og 5dager) NÅ når eg skulle på do hadde eg blod i trusen!! Er dette farlig???? Blei litt redd nå.. Er det festeblødning så tideli? Mensen skal ikke komme før om 1 - 2 uker... hjelp!!!
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Kjære Linn. Var det mye blod? Har du vondt i magen? Jeg er ingen ekspert på dette, så håper det er noen aandre som kan mer om dette, som kan svare deg. Håper blødningen slutter og at dette bare er en brist i slimhinnen eller noe i den duren. Klem
BebeGutt<3 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2009 Er litt usikker..blei så sjokka når eg såg blodet.. Eg tror eg såg pittelitt slim.. men utenom det var det ikke mesn blod.. men ren blod.. Ikke bare en dråpe, men ikke veldig mye.. eller.. eg følte det va mye, men det var sikkert ikke det... Bli bare veldig stresset nå.. Håper noen kan svare? Noen som har opplevd det samme? Kjennte foressten litt stikking i høyre side av korsryggen nettop hmm...
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Off, ja, dette er ikke noe gøy! Man vil ikke se blod når man er gravid!!! Det kan jo selfølgelig være begynnelsen på en SA, men man vet jo aldri Du må nesten bare vente å se om det blir mer blod eller om det stopper opp. Om du får mer vondt i rygg/nedre del av mage, så er jeg redd det ikke er et bra tegn, desverre Men prøv å holde motet oppe, Linn - jeg skal krysse fingrer og tær for deg
Sunnybeach4gull :) Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 Hei Skjønnte ikke helt kor langt du va på vei, du e altså i uke 6?? Åsså tenke du på mensensyklusen din å dermed e d rundt 2 uker til du sku hadd dn andre mens i dn hær graviditeten? Har du hatt sex? Mange blør litt etter sex pga brist i slimhinnan. Det kan være mange grunna til at du blør littegranne, som oftest e d helt ufarlig Men om du e bekymra ville æ ringt legen og fådd ul, da kan dm se kor blødningan e ifra og om kordan d står til i magen Om du derimot enda vente på mensen (altså e i uke 3) og ikke har fått positiv test kan d godt være festeblødninga ja Egget feste sæ rundt 6-8 daga etter el Lykke til )
BebeGutt<3 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2009 Ja er ca 2 uker og 5 dager.. tror eg... (såfall) Ser lyst på det og håper på det beste! Ingen vist å ta sorgene på forskudd =) Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå