nr13imagen Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Litt forsiktig i begynnelsen her. Har hatt en del sa de siste 2 årene. Jeg er 8 + 0 i dag , og begynner å tro på at dette skal gå bra denne gangen. Skal på ul i morra, så det blir spennende. Som dere ser på nicket mitt , venter jeg nr 13. Er 42 men rekker å fylle 43 før barnet kommer. Dere syntes sikkert det høres veldig slitsomt ut, men det er det ikke . Jeg er hjemmeværende og stortrives i min situasjon. Håper det går bra med alle modne damer her inne.
nr13imagen Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. oktober 2009 Dro visst ut hele greiene her jeg. Er ikke så god på data .. ha ha
Gjest Sensitiv er gravid! Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Gratulerer masse! Håper alt skal gå bra! :-)
Snart3barnsmor-37 Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 ååååå så fantastisk! Tenk om jeg kunne ha hatt helse til å føde (og ikke minst oppdra) så mange barn! Gratulerer så mye og så håper jeg at du får et rolig og vakkert svangerskap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå