Gå til innhold

møkka sykluser, hater denne kroppen:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

argh, blir så sint og lei meg! har siden jeg fikk mensen som 14 åring hatt tulle sykluser. kan ha mensen i 5 mnd i strekk, eller ingen mens på tre år! sist jeg ble gravid så gikk jeg helt tilfeldigvis til en healer på alternativ messa, og akkurat en uke etter at jeg var hos han fikk jeg mensen og på den eggløsningen etterpå ble lille spira mi skapt;D mensen varte til og med akkurat i syv dager. Hun er nå litt over to år, og vil så veldig gjerne ha et barn til!

men er jo helt umulig nå i sommer hadde jeg mensen i tre mnd men ingen mens nå på to mnd:(

Hva skal jeg gjøre, noen som vet om noe som kan hjelpe?!

jeg gjør alt som kan gjøres, er desperat!!!!

er alternativ messa i november og da skal jeg lete i hver krok etter han healeren, håper han er der......

litt mye klaging, men måtte bare få det ut....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har opplevd lignende???

Skrevet

Høres jo beldig ugreit med de syklusene du beskriver.

Har du oppsøkt lege? muligens prøvd deg på noe provera?

Mine sykluser var litt tullete ( ikke på langt nær på samme måte som deg) , men en 3 mnd kur på provera etterfulgt av pergo fikk systemet mitt i gang:)

Skrevet

Mista mensen for over 2 mnd. siden, har aldri skjedd før. Aner ikke hva kroppen min driver med, og aner ikke hvordan jeg nå skal bli gravid???'

Går til homopat, men ser ikke ut til å hjelpe foreløpig, var til GU i august og alt så fint ut, hun sa jeg skulle ringe i desember hvis jeg ikke var gravid for å få pergo, men man får vel ikke pergo hvis ikke man har TR??

Lykke til i jakten på TR!!

Skrevet

har hatt en del syster på eggstokkene men ellers ser alt bra ut.

det eneste legene sier er at jeg får starte på p-piller. men hallo hva er vitsen med det da?????!!!!!!!!!!! blir hvertfal ikke noe barn da:(

nei tror jeg må ta meg en time på et privat sykehus som volvat eller noe. lyst til å prøve akkupunktur, kanskje det kan hjelpe.

kan man ha eggløsning ennå man ikke har mensen????

Skrevet

Kan dessverre ikke hjelpe deg.

Men skal krysse fingre å tær for at du finner han på messen.

XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX

(Og gjør du det, poster du navnet på fyren?)

Skrevet

Jeg ville bare sagt til fast legen din at du vil ha en henvisning til en gynekolog/spesialist.

Nytter ikke alltid å prate med allmen leger om dette....

Ingen mens ingen eggløsning...så få heller litt profesjonell hjelp så du får en normal syklus å følge:)

Lykke til iallefall:)

Skrevet

tusen takk;D ja det skal jeg så absolut gjøre!!! masse ønske lykkninger til deg også! har stått om ham i flere ukeblader osv så det på standen hans, men tenkte at det sikker tikke kom til å fungere så gadd ikke å skrive opp navnet hans eller noe, dumt:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...