Gå til innhold

Ringte helsestasjonen, var bare å komme ned og ta vaksina siden jeg er gravid

Anbefalte innlegg

Deilig å slippe å vente helt til neste mandag. I tillegg slipper jeg det kaoset det sikkert blir når alle risikogruppene kommer samtidig.

Litt blandede følelser, men velger å ha tillit til folkehelseinstituttet og deres anbefalinger. Er tross alt de som er ekspertene....

Skal holde dere oppdatert angående evt. bivirkninger.

Fortsetter under...

Jeg har time hos fastlege i morgn og leser på nett at de begynner å vaksinere der i morgen.. håper jeg slipper å stå i kø og får den når jg skal ha time.. Og ikke minst at jeg ikke blir alt for dårlig.. :)

Jeg tok i Oslo, men er forskjellig fra bydel til bydel når de starter opp. Jeg hadde flaks, for ringte helsestasjonen i dag, og fikk beskjed om å komme i løpet av dagen. De som jobbet der hadde nettopp tatt vaksina selv, og hadde fått "krangla" seg til 350 doser til gravide. Trodde jo jeg måtte vente til neste mandag og stå i laaang kø....ringte fastlegen min i går for å høre om jeg kunne komme dit, men da fikk jeg bare beskjed om å ringe igjen tirsdag neste uke...

Er forresten 4-5 timer siden jeg tok den nå, og har ikke merket noe til bivirkningene enda...håper jeg slipper!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...